۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۲۸۰۰۹
مدیر مدرسه خادمیه خراسان شمالی:

استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه میان امت اسلامی است

استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه میان امت اسلامی است
آخوند کمالی گفت: استکبار جهانی با بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌ای خود به دنبال ایجاد تفرقه در بین مذاهب و امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آخوند گلدی کمالی، مدیر مدرسه خادمیه خراسان شمالی، امروز در جمع طلاب مدرسه خادمیه بجنورد مرکز استان، با تأکید بر وحدت و همبستگی امت اسلامی، گفت: اتحاد، همبستگی، همگرایی و هم‌افزایی امت اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان است.

وی افزود: استکبار جهانی تلاش می‌کند تا به هر طریقی این اتحاد و همبستگی موجود در بین امت اسلامی را از بین برده و در بین مذاهب و امت اسلامی اختلاف و شکاف ایجاد کند.

آخوند کمالی اضافه کرد: دشمنان اسلام و قرآن تلاش می‌کنند با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای و مجازی و القا آن به امت اسلام این وحدت و همبستگی موجود در بین امت اسلام را از بین برده تا به این طریق بتوانند به اهداف تفرقه‌آمیز خود برسند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام درصدد آن هستند که‌ ام القرای جهان اسلام را به مرحله ضعف و نابودی کشانده و با فشارهای گوناگون اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره کشورمان را به‌زانو درآورند.

آخوند کمالی تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده اسلام و استکبار جهانی تلاش می‌کنند تا به هر طریقی جلوی پیشرفت و گسترش اسلام را گرفته و به این طریق اسلام را در جهان تضعیف کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی هم به این دلیل است که ایران نقش مهمی را در همگرایی و تقریب مذاهب اسلامی ایفا می‌کند و به همین دلیل همیشه آماج انواع و اقسام توطئه‌های دشمنان قرار می‌گیرد.

آخوند کمالی افزود: جمهوری اسلامی توانسته با همفکری و درایت رهبر معظم انقلاب نقش مهمی در همگرایی، هم‌افزایی، وحدت و تقریب مذاهب اسلامی داشته باشد و هدف دشمنان از بین بردن این همگرایی و هم‌افزایی است.

وی اضافه کرد: البته اتحاد جهان اسلام می‌تواند ضمن حفظ مواضع مسلمین انسجام و وحدت مسلمانان را به نقطه اوج خود برساند تا هیچ دشمنی این جرئت را به خود ندهد امت اسلام را مورد تهدید و ارعاب قرار دهد.

آخوند کمالی اظهار داشت: اکنون می‌بینیم که اسلام و مسلمان در جهان به حرمت و جایگاه عظیمی دست‌یافته است و برای همین دشمنان دست‌به‌کار شده‌اند تا جلوی گسترش اسلام را در جهان بگیرند.

مدیر مدرسه خادمیه خراسان شمالی با بیان اینکه موضع امت اسلامی باید موضع اسلام باشد، گفت: اتحاد و انسجام مسلمین تمام عالم یک موضع مشترک در میان فرق و مذاهب اسلامی است به همین دلیل باید به این مهم توجه بیشتری کرده و در اولویت قرار دهیم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات