۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۷۲۹۷۶۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

چین بر خلاف اروپا هیچ گاه از فتنه های داخلی ایران حمایت نکرده است

چین بر خلاف اروپا هیچ گاه از فتنه های داخلی ایران حمایت نکرده است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه آمریکا و اروپا از فتنه ۷۸ و ۸۸ حمایت کردند، اما چین حمایت نکرد گفت: ایران همکاری چین در دوران تحریم را فراموش نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که درمصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزارشد با تبریک مبعث پیامبراکرم (ص)، گفت: بزرگترین آیه خدا و بزرگترین مخلوق خدا پیامبراکرم (ص) است.

وی با اشاره به اینکه هیچ روزی شریف‌تر از روز بعثت پیامبراکرم (ص) نیست، افزود: غدیر با همه عظمت اش ادامه و استمرار بعثت است و روزه گرفتن در روز مبعث سفارش شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر استفاده و بهره برداری حداکثری از ماه شعبان تأکید کرد و اظهار داشت: از ذکر محوری ماه شعبان که ذکر صلوات بر پیامبراکرم (ص) است غافل نشوید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی درادامه با اشاره به اینکه خداوند در سوره ممتحنه دوستی با کسی که اسلحه برعلیه شما برنداشته را نهی نمی‌کند، اظهار داشت: آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را در خلیج فارس هدف قرار داد، اما چین در دوران تحریم دارویی در کنار ایران بود و قطعنامه‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران را وتو کرد.

وی با اشاره به اینکه دوستی با کشور غیر مسلمانی که علیه ما اقدامی نکرده است مانعی ندارد، اظهار داشت: کشور چین که در مکتب کمونیستی آن دین افیون ملت‌ها دانسته می شود، امروز رییس جمهور ایران با سفر به این کشور این تئوری را باطل کرده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: زمانی که حاج قاسم با داعش فرزند ناخلف آمریکا در حال نبرد بود کشور روسیه از مدافعان حرم و مردم سوریه حمایت کرد و داعش را شکست دادند.

وی با بیان اینکه آمریکا و اروپا از فتنه ۷۸ و ۸۸ حمایت کردند، اما چین حمایت نکرد، افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور چین روابط ۲۵ ساله ایران با این کشور را حمایت کرد و اعلام کرد ایران همکاری چین در دوران تحریم را فراموش نمی‌کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات