۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۷۳۰۳۰۷
رئیس شورای شهر کاشان:

سپاه پاسداران بازوی قدرتمند ولایت و انقلاب است

سپاه پاسداران بازوی قدرتمند ولایت و انقلاب است
اصفهان – هاشمی طاهری با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی قدرتمند ولایت و انقلاب است، گفت: سپاه پاسداران امروز مقتدرترین نیروی نظامی جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی هاشمی طاهری پیش از ظهر امروز در آیین تبجیل از ۲۵ نفر از سرداران کاشانی دوران دفاع مقدس به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: امام حسین(ع) برای کمال انسان و دفاع از اسلام به شهادت رسید و خانواده اش به اسارت رفت.

وی با اشاره به اینکه برای اسلام تا پای جان باید مبارزه کرد، افزود: برخی جانبازان قطع نخاعی حدود ۴۰ سال در آسایشگاه‌ها بستری هستند و با وجود اینکه جانبازان اعصاب روان و خانواده‌ها آن‌ها با مشکلات و سختی زندگی را سپری می‌کنند، اما به خاطر خدا صبر می‌کنند.

هاشمی طاهری یادآور شد: رزمندگان اسلام در دفاع از اسلام و نظام آنچه را که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و از راهی که انتخاب کرده بودند لحظه‌ای پیشمان نشدند و به وظیفه دینی خود عمل کردند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران بیش از دیگران در سراسر دنیا مورد هجمه دشمن قرار دارد، گفت: سپاه پاسداران امروز مقتدرترین نیروی نظامی جهان است که در آینده نه چندان دور طومار استکبار جهانی و اسرائیل را درهم خواهد پیچید.

رئیس شورای شورای شهر کاشان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوی قدرتمند ولایت و انقلاب نام برد و ابراز امیدواری کرد با استعانت از امیرمومنان (ع) و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی ایران را به دست صاحب اصلی آن برسانند.

هاشمی طاهری با بیان اینکه هرچند سپاه نماد پر صلابت و تمام نمای پاسداری است، اما پاسدار بودن فقط به داشتن لباس و نشان نظامی نیست، گفت: امروز مرزبانان، نیرو‌های انتظامی و هریک از مردم ایران در هر پست و مقامی که هستند از کیان و استقلال و شرف کشور دفاع می‌کنند و همه پاسدار انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

وی فلسفه وجودی سپاه پاسداران را حفظ دست آورد‌ها و اهداف انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: پاسداران از ارکان کشور و مجاهدانی هستند که هم در پشت جبهه‌ها و هم در جبهه‌های نبرد حق بر علیه باطل مجاهدت می‌کنند.

به گفته وی آنچه هویت اصلی پاسداران را تشکیل می‌دهد مردمی بودن سپاه پاسداران است و هیچ فاصله‌ای بین سپاه پاسداران و مردم وجود ندارد و سپاه از بطن و توده مردم است جوشیده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان یادآور شد: سپاه پاسداران همراهان واقعی مردم هستند که برای اسلامی تلاش می‌کنند که محبوب مردم است، از این رو می‌توان آن‌ها خدمت گزاران مردم و اسلام معرفی کرد.

لازم به ذکر است، در آین آیین که از سوی شورای اسلامی شهر کاشان برگزار شد، از ۲۵ نفر از سرداران و جانبازان دفاع مقدس در کاشان تقدیر و تجلیل شد و از زحمات آن‌ها قدردانی شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات