۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۷۳۲۲۳۲
به همت گروه جهادی رشد و همکاری جامعه الزهرا؛

جشن بزرگ پدران و دختران فاطمی در قم برگزار شد

جشن بزرگ پدران و دختران فاطمی در قم برگزار شد
به همت گروه جهادی رشد، جشن پدران و دختران فاطمی با برنامه های متنوع فرهنگی، اعم از مدیحه سرایی، اجرای مسابقات و شعر خوانی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همزمان با ایام میلاد باسعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و آستانه لیالی قدر، جشن پدران و دختران فاطمی به همّت گروه تبلیغی و جهادی رشد و با همکاری معاونت تبلیغ جامعه الزهرا علیهاالسلام در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که بیش از یک هزار نفر از دختران فاطمی به همراه پدران خویش حضور داشتند، سرکار خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه‌الزهراء در سخنان کوتاهی، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام و خیر مقدم به حاضرین، به ظرفیت‌های بزرگ جامعه‌الزهرا در پرورش بانوان تاثیرگذار در جامعه اسلامی اشاره کرد و از گروه جهادی رشد، تشکر کرد.

حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد، سخنران این مراسم جشن بود. وی به تلاش برای "خودی‌شدن" نزد اهل بیت علیهم‌السلام اشاره کرد و گفت: همانگونه که در روایات آمده است که "سَلمانُ مِنّا اَهلَ البَیتِ"، ما نیز باید خود رابه امامان معصوم نزدیک تر کنیم و تنها راه این هدف، عمل به واجبات و تَرک محرمات است؛ لذا نباید گناه کنیم تا بتوانیم از یاران امام زمان ارواحنافداه باشیم.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ی همیشگی و همگانیِ ما است، افزود: ما در مورد اطرافیان‌مان، همیشه با دو کلمه‌ی اشتباه، مواجهیم: یکی "به من چه" و دیگری "به تو چه" .

این فعال جهادی در پایان، خطاب به دختران حاضر در سالن بیداری اسلامی ادامه داد: جامعه‌ی اسلامی، در حقیقت یک جامعه‌ی انسانیِ مرتبط با هم است، اگر یک نفر حجاب درستی ندارد، نباید بگوئید: "به من چه؟" زیرا او خواهر شماست و خلاصه باید نسبت به جامعه‌ی خودمان حساس باشیم.

مدیحه سرایی حاج اسلام میرزایی، همخوانی دو سرود زیبای "بیعت" و "عزیزم حسین ۲"، اجرای سرود توسط گروه انصارالحجه، اهداء جوایز به قید قرعه به دختران فاطمی، از دیگر برنامه‌های جشن بزرگ پدران و دختران فاطمی بود.

گفتنی است این مراسم، با حضور حجت‌الاسلام لطفی نیاسر(مدیر کل صدا و سیمای استان قم)، حجت‌ الاسلام کلاته (عضو شورای مرکزی تشکل‌های فراگیر) و دکتر یاسی (معاون نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی)، برگزار شد.

ارسال نظرات