۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۳۲۳۲۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

خدمت به خانواده شهدا بالاترین سعادت و توفیق برای مسؤولان است

خدمت به خانواده شهدا بالاترین سعادت و توفیق برای مسؤولان است
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: خدمت در بنیاد شهید بالاترین خدمت است و خدمت به خانواده شهدا بالاترین سعادت و توفیق برای مسؤولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در دیدار با رئیس و کارکنان بیمه دی، گفت: امنیت و جایگاه امروز مسؤولان مرهون مجاهدت‌های ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خون شهدا است.

وی خدمت به خانواده شهدا را توفیق و سعادت بزرگی دانست و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشترین خدمات را ارائه کرده اند و امنیت و مقام و جایگاه امروز مسؤولان نظام مرهون مجاهدت‌های ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خون شهدا است.

به گفته وی جانباران دفاع مقدس حدود چهار دهه با رنج و درد و سختی و مشقت ناشی از مجروحیت و مصرف دارو‌های آرام بخش دوران دفاع مقدس زندگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: اگر برخی جانبازان دوران دفاع مقدس بعد از سال‌ها هنوز هم به دلیل ترکش‌های فراوانی که در بدن دارند یک لحظه آرام و قرار ندارند به ما درس ایستادگی و مقاومت می‌دهند و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که خدمت در بنیاد شهید بالاترین خدمت است، اظهار داشت: در چنین نهادی تکریم ارباب رجوع باید در اولویت نخست باشد و قدر خدمت به خانواده شهدا را بدانید.

وی ادامه داد: اگر مسؤولان تصور کنند ارباب رجوع از مسؤولان رده بالا و مافوق و یا بستگان نزدیک آن‌ها است بیشترین تکریم را برای ارباب رجوع خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه بیشترین افراد تحت پوشش بیمه دی را خانواده شهدا تشکیل می‌دهند ازعدم پرداخت به موقع معوقات انتقاد کرد و افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید، اگر تمکن مالی برای کمک به دیگران را ندارید خوش رفتاری بهترین کمک و التیام بخش درد و رنج افراد است.

وی به مصداق‌های خوش رفتاری با افراد اشاره کرد و ادامه داد: پوشش حجاب برای بانوان قانون خدا و نظام اسلامی ایران است و می‌توان با خوش رویی و تبیین امر به معروف و نهی از منکر با قانون شکنان حجاب داشت و آن‌ها را توجیه کرد و هم می‌توان بدون تبیین و با تندی برخورد کرد و قانون شکنان را ملزم به رعایت پوشش کرد، هر چند نتیجه در ظاهر یکی است، اما ماندگاری و اصلاح واقعی برای مورد نخست است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به کارکنان بانک و بیمه دی توصیه کرد به دلیل ارتباطی که با خانواده شهدا دارید کتاب خاطرات شهدا را تهیه و در اختیار مراجعه کنندگان در انتظار دریافت خدمات قرار دهند تا از زمان انتظار برای مطالعه و مرور خاطرات شهدا استفاده کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات