۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۳۲۴۶۳

پيام استاندار قم به مناسبت روز جهاني قدس

پيام استاندار قم به مناسبت روز جهاني قدس
استاندار قم در پیامی، مردم شریف استان قم را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در قم، استاندار قم در پیامی، مردم شریف استان قم را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن کامل پیام سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم به این شرح است:

«بسمه تعالي»

 روز قدس، روز حيات اسلام، تجلي باشكوه همدلي و همبستگي جهاني در حمايت از فلسطين قهرمان و عرصه زيبا و باشكوهي از وحدت، بصيرت و دشمن شناسي مسلمانان است. روزي كه خروش يكپارچه مسلمانان و آزادي خواهان جهان، لرزه بر پیكره صهيونيسم بين الملل انداخته و زوال غاصبان قدس شريف و تحقق وعده و سنت الهی حكومت صالحان بر زمين را نويدي دوباره مي دهد. اين نامگذاري هوشمندانه به عنوان يادگار هميشه جاويد حضرت امام خميني(ره)، مساله فلسطين را در يادها زنده نگه داشته و همه ساله خون تازه اي را در رگ هاي مردم مظلوم فلسطين و جريان مقاومت جاري مي سازد. 

بدون شك در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان امسال، آحاد مردم مؤمن، روزه دار و انقلابي استان قم، همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوي ايران اسلامي و پرشور تر از هميشه ، در راهپيمايي باشكوه روز قدس شركت كرده و ضمن لبيك به فرمان تاريخي امام راحل و عظيم الشان و تجديد ميثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي(مدظله العالي)، جنایات اسرائيل غاصب و حامیان اين رژيم جعلي را محکوم کرده و بار ديگر عزم و اراده راسخ خويش را در حمايت از حقوق ملت مظلوم و ستم ديده فلسطين به جهانيان نشان خواهند داد.

سيد محمد تقي شاهچراغي

استاندار قم

ارسال نظرات