۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۳۲۵۰۳

سوء استفاده دشمن از اظهارات استاد انصاریان + فیلم

سوء استفاده دشمن از اظهارات استاد انصاریان + فیلم
اظهارات اخیر استاد انصاریان حاشیه ها و جنجال های زیادی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی بپا کرده؛ در حالی که باید این سخنان را در حال و فضای شب های قدر تحلیل کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اظهارات حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان در مراسم احیا شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حسینیه همدانی ها، که در فضای تبیین شیوه های صحیح مواجهه با رفتار گنهکاران مطرح شد، با واکنش های متفاوت در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

رسانه ها و شبکه های معاند و جریان‌های سیاسی و رسانه ای داخلی زاویه دار با انقلاب با آب و تاب فراوان به استقبال این اظهارات رفته اند و به خیال خام خود تلاش در جهت مصادره و قرار دادن ایشان مقابل نظام داشته اند.

در برخی شبکه های اجتماعی، کانال ها و گروه های انقلابی نیز نقدهایی به اظهارات شیخ حسین انصاریان وارد شده و از این که ایشان بدون توجه به جنگ ترکیبی و رسانه ای همه جانبه دشمنان، اظهاراتی را به زبان آورده که زمینه ساز سو استفاده دشمنان و هجمه به نظام شده، انتقاد و گلایه هایی مطرح شده است.

سوء استفاده دشمن از اظهارات استاد انصاریان

علی رغم امکان وارد بودن انتقاداتی به سخنان این خطیب باسابقه، توانمند و برجسته، نباید از کنار اقدام غیر حرفه ای و شیطنت آمیز برخی از سایت های داخلی که با تحریف و تقطیع سخنان آقای انصاریان زمینه ساز سوء استفاده معاندان و مغرضان شده اند، به سادگی گذر کرد.

از سوی دیگر باید اظهارات استاد انصاریان را در حال و فضای شب های قدر و اقتضائات این شب و پناه آوردن همه بندگان به سوی خدا و استغفار گناهکاران تحلیل و ارزیابی کرد.

استاد انصاریان قرآن شناسی و حدیث شناسی است که سال هاست با غیرت، شجاعت و ابتکار و خلاقیت منحصر بفردش، عمر و وقت خود را در جهت نشر و ترویج معارف اهل بیت قرار داده و باید نصح و خیرخواهی وی را قدر دانست و با تفسیرهای نادرست پازل دشمن را تکمیل نکرد.

از دیگر سو نیروهای جبهه انقلاب و فعالان دغدغه مند این عرصه باید بیش از هر زمانی به اهمیت نقشه های دشمن واقف باشند و بدانند دشمن کمر همت بسته تا نیروهای انقلاب را به جان هم بیندازد.

 

تعداد بازدید : 22
حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
_ بسمه تعالی _ با سلام و احترام بر حضرت حجت الاسلام جناب آقای انصاریان أَطال الله حیاته الکریمة و تشکر از آن بزرگوار که همواره در تعلیم و ترویج اخلاق اسلامی مجدانه گام بر داشته اند ، عرض می کنم : شیوه ی تبلیغ درست را زدین __نیک بیان کرده ای تو ، نیست جز این __کاش من خیره سر بینوا __نیک بفهمم که بدردم دوا __کرده و دستم زگنه بر کشم __درک کنم نک با خدا در مشم __گوش کنم حرف تو دانا بدین __پاک کنم این دل چرکین ز کین __جهل و غرورم بکناری نهم __با خرد آنگه بروم در رهم __
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
بر خلاف برخی برداشت ها،این سخن واعظ معزز حجت‌الاسلام حاج #شیخ_حسین_انصاریان که "۹۰ درصد خانم های بی حجاب را مقصر نمی دانم... باطن این خانم ها با خدا است"، منطبق بر نگاه #رهبر_انقلاب و تصریحات متعدد معظم له است.
1
1