۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۳۲۵۸۸
حجت‌الاسلام ادیانی:

زوال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است

زوال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه زوال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است، گفت: انقلاب اسلامی تمام معادلات این رژیم منحوس را بر هم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور، امروز در سخنرانی راهپیمایی روز قدس که در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی می‌دانست که جبهه اسلام و جبهه توحید خطر بزرگی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: بعد از فروپاشی دولت عثمانی ترس و احساس خطر استکبار جهانی از جبهه ضد استکباری سبب شد که آن‌ها رژیمی را به وجود آورند که جبهه اسلام را به چند گروهی و چند پارچگی منشعب کنند.

حجت‌الاسلام ادیانی اضافه کرد: ۷۵ سال پیش تعدادی از بیگانگان از سراسر جهان در حساس‌ترین نقطه جهان اسلام جمع شدند و رژیم جعلی را با عنوان اسرائیل تشکیل دادند و آن منطقه را غصب کردند.

وی ادامه داد: رژیم جعلی اسرائیل در این 75 سال از هیچ‌گونه خباثتی علیه مسلمانان دریغ نکرده و در این مدت با ظلم، جنایت، اهانت و تعرض به مال و ناموس یک ملت بی‌پناه سبب آواره شدن یک‌میلیون انسان از خانه و کاشانه موروثی خود شده است.

حجت‌الاسلام ادیانی تصریح کرد: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در این مدت حتی به کودکان بی‌گناه و بی‌پناه هم رحم نکرد.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم مؤمن و متدین بجنورد در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد می‌تواند در جهان اسلام هم یکه‌تازی کند.

حجت‌الاسلام ادیانی اظهار داشت: اما پیروزی انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان ترمزی در مقابل ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی تمام معادلات این رژیم منحوس را به هم‌ریخت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور با بیان اینکه زوال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است، گفت: این روزهای آشفته اسرائیل و اختلافات موجود داخلی در بین احزاب نشان‌دهنده این است که زوال و نابودی این رژیم جنایتکار نزدیک است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات