۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۷۳۳۵۲۹

«تویی که عاشق ترینی» جدیدترین اثر نشر جمکران از زیر چاپ درآمد

«تویی که عاشق ترینی» جدیدترین اثر نشر جمکران از زیر چاپ درآمد
کتاب «تویی که عاشق ترینی» به قلم «مریم بصیری» با موضوع زندگی امام حسین (ع)، واقعه عاشورا، مصائب و سختی‌هایی که بر اهل بیت ایشان وارد شده است، منتشرشد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «تویی که عاشق ترینی» به قلم «مریم بصیری» با موضوع امام حسین (ع) منتشرشد. 

مریم بصیری نویسنده و دبیر علمی چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد که آثاری چون «دخیل عشق» و «پشت خزر خواب بود» را در کارنامه خود دارد در جدیدترین اثر خود به سراغ زندگی امام حسین(ع) و واقعه عاشورا و مصائب و سختی‌هایی که بر اهل بیت ایشان وارد شد رفته است. او در این اثر در چهل پرده با زاویه دید جدید و با روایتی عاشقانه مخاطب را در چهل پرده با خود همراه می‌کند و او را به منزل آخر که اربعین حسینی است می‌رساند. 

با توجه به اینکه چالش‌ها و محدودیت منابع در نگارش آثار ادبی تاریخی و مذهبی وجود دارد و برای نوشتن هر اثر تاریخی، به تحقیقات فراوان در مورد شخصیت‌ها، وقایع، اوضاع مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، جغرافیایی و... از دوران مذکور در شهرهای مکان وقوع ماجرا و... احتیاج است، این اثر از این حیث یکی از آثار قابل اعتنا و موثق به شمار می‌آید و نویسنده برای نگارش به منابع دست اول تاریخی بسیاری رجوع کرده و پژوهش های زیادی را انجام داده است.

کتاب «تویی که عاشق ترینی» به قلم «مریم بصیری» در ۱۵۷ صفحه و با قیمت ۶۹ هزار تومان توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شده است.

مالک شریعت ناصری
ارسال نظرات