۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۳۴۱۳۴
امام جمعه بروجرد:

فعالیت گروه های جهادی در خدمت به مردم ستودنی است

فعالیت گروه های جهادی در خدمت به مردم ستودنی است
حجت الاسلام حسینی به فعالیت گروه های جهادی و کمک به مردم در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: این اقدامات مورد رضایت خدای متعال بوده و امری پسندیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در رزمایش جهادگران فاطمی که در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، به نقش سپاه پاسداران در محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران یک نهاد مقدس است که با گروه‌های جهادی به محرومیت زدایی کمک می‌کند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه خدمت به بندگان خدا بهترین عمل است، افزود: تلاش گروه های جهادی در خدمت رسانی به مردم مورد رضایت خدای متعال بوده و امری پسندیده است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن ناجوانمردانه به سمت انقلاب اسلامی هجوم می‌آورد و ضعف‌ها و کاستی‌ها را بزرگ جلوه می‌دهند، گفت: هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: فعالیت جهادی مسؤولان برای خدمت به مردم و رفع مشکلات امری ضروری بوده و جلوی توطئه های دشمن را می گیرد.

امام جمعه بروجرد مردم را شایسته خدمت خواند و بیان کرد: خدمت به مردم سبب ناامیدی دشمنان می شود و امید را در جامعه تزریق می کند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات