۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
کد خبر: ۷۳۴۳۰۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نگاه ویژه به اشتغال در لرستان عملیاتی شود

نگاه ویژه به اشتغال در لرستان عملیاتی شود
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سفر خود اعلام کرد که لرستان را در محور اشتغال ویژه ببینند، گفت: انتظار می رود این نگاه ویژه عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار با معاون صنعت، وزارت صنعت، معدن، تجارت، و رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه کارخانه ها و صنایع بزرگی در استان تعطیل هستند، گفت: این کارخانه ها  ه واسطه مشکلات حقوقی و قضایی و یا تعلل مالکان آنها و یا به هر علل دیگری تعطیل شده اند و مشکلات آنها باید برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با انتقاد از طولانی شدن شروع به کار صنایع تعطیل شده افزود: از راه های رفع این مشکل واگذاری صنایع و کارخانه ها به افرادی است که از شایستگی لازم برخوردارند.

وی عنوان کرد: برای فعال شدن این کارخانه ها می توان از طریق مشارکت دادن صاحبان صنایعی که توانایی مالی لازم برای کارخانه‌های یاد شده را دارند، اقدام شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: رئیس جمهوری در سفر ۱۹ آذر ۱۴۰۰ اعلام کردند که لرستان را در محور اشتغال ویژه ببینند، ولی پس از هفته ها و ماه ها هنوز این وعده رئیس جمهور کشور تحقق پیدا نکرده است.

وی با اشاره به نرخ بالای تورم و نیز بیکاری جوانان در استان گفت: لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۱۴۰۲ آن نگاه ویژه اشتغال را در استان عملیاتی کند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات