۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۷۳۴۶۳۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

اصناف نقش ویژه‌ای در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن‌ دارند

اصناف نقش ویژه‌ای در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن‌ دارند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری گفت: اصناف نقش ویژه‌ای در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن‌دارند و نقش آن‌ها در تحقق شعار سال برجسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مسئولان اتاق اصناف بجنورد، بر اهمیت وجود و حضور اصناف و بازاریان تأکید کرد و اظهار داشت: اصناف نقش مهمی در نظام توزیع و تأمین معیشت جامعه دارند.

وی افزود: اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش تعیین‌کننده‌ای داشته و همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با تأکید بر تداوم این نقش‌آفرینی، اضافه کرد: اکنون نیز اصناف نقش ویژه‌ای در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، تأمین آرامش بازار و مهار تورم دارند.

وی ادامه داد: در جریان دفاع مقدس هم اصناف و بازاریان نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی رزمندگان اسلام داشته و با کمک‌های مادی و معنوی خود قوت قلبی برای رزمندگان بودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری تصریح کرد: در اوایل انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی همراهی و همدلی اصناف و بازاریان موجی از اتحاد و یکدلی را رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون هم که دشمنان تلاش می‌کنند با حربه‌های گوناگون اقتصادی و فرهنگی به‌نظام اسلامی ضربه بزنند لازم است اصناف، بازاریان و کسبه هوشیار بوده و فریب توطئه‌های آن‌ها را نخورند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: دشمنان هیچ‌گاه برای رسیدن به اهداف شوم خود ناامید نمی‌شوند آن‌ها به هر ریسمانی متوسل شده و گاهی با تحریم‌های اقتصادی و گاهی با مطرح کردن شبهاتی در فضای مجازی زمینه ناامیدی و دلسردی نوجوانان و جوانان را فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: در شرایطی که ما در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم لازم است مردم و مسئولان هوشیار بوده و در دام دشمنان نیفتند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بر توجه جدی مسئولان اقتصادی برای رفع مشکلات اصناف، کسبه و بازاریان تأکید کرد و گفت: مسئولان اقتصادی باید برای رفع مشکلات اصناف و بازاریان و درنتیجه تأمین آرامش بازار تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی جامعه کمتر شود.

گفتنی است، در استان خراسان شمالی ۳۶ هزار کسبه و در بجنورد ۱۶ هزار کسبه مشغول به فعالیت هستند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات