۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۳۵۰۵۸
سوم خرداد در شهر رویان؛

کتاب "عطر آبان" رونمایی شد

کتاب
کتاب "عطر آبان" که درباره خاطرات شهید عبدالرحمن عامری است و توسط گروه فرهنگی هنرمند شهید محمدعلی معصومیان نوشته شده چهارشنبه ۳ خرداد در شهر رویان رونمایی شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از کتاب "عطر آبان" چهارشنبه ۳ خرداد همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر رویان برگزار شد. کتاب "عطر آبان" که درباره خاطرات شهید عبدالرحمن عامری است، توسط گروه فرهنگی هنرمند شهید محمدعلی معصومیان نوشته شده است.

در این مراسم ایثارگران و رزمندگان شهر رویان حضور داشتند و حاج حسین کاجی نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

در قسمتی از کتاب مبخوانیم:  

باورکردنی نبود. عبدالرحیم... عبدالرحیم آن‌سوتر در خاک و خون غرقه بود. پا‌هایم قدرت حرکت و ایستادن نداشت. چهاردست‌وپا خودم را رساندم به عبدالرحیم. نگاه کردم. ترکش به پایش خورده بود. بر اثر موج انفجار سرش اذیت شده بود. خون در گوش‌هایش لخته شده بود. رنگی به رخ نداشت. خون زیادی از دست داده بود. در گودالی قرار داشت. زیر پاشنۀ پای سالمش اثر کنده شدن بود. یا از درد این کار را کرده بود یا جان دادن. نمی‌دانم...

دست بزرگ و پینه‌بسته‌اش روی سینۀ پهن و مردانه‌اش قرار داشت. عکسی در دستش مچاله شده بود. عکس را گرفتم. عکس خانوادگی‌اش بود. عکسی با همسر و پنج دخترش... ماه آبان برایم عطر شهدا را می‌دهد.

کتاب "عطر آبان" در 160صفحه با شمارگان هزار نسخه توسط انتشارات شهید کاظمی چاپ و منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای مشاهده و تهیه این کتاب می‌توانند با ورود به سایت من و کتاب manvaketab.com و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.

ارسال نظرات