۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۷۳۷۱۵۸
آیت الله عبداللهی:

سرانجام خیانت و جنایت، اضمحلال و نابودی است

سرانجام خیانت و جنایت، اضمحلال و نابودی است
آیت الله عبداللهی با اشاره به لغو تجمع سالیانه منافقین در پاریس و حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین، نقش قدرت نظامی و دیپلماسی فعال را در این رفتار غربی ها تاثیرگذار دانست.

آیت الله عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به لغو تجمع سالیانه منافقین در پاریس و حمله پلیس آلبانی به مقر منافین در سالروز جنایت های منافقین در ایران اظهار داشت: همانطور که خداوند در آیه 18 سوره انبیاء می فرماید «بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَيَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ» سرانجام خیانت و جنایت، اضمحلال و نابودی است و این وعده حتمی خداوند است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم خنثی سازی کید دشمنان گفت: پایبندی مسئولان نسبت به ارزش های معنوی، تعامل و دیپلماسی عزت مندانه، اتکا به خدا و اعمال قاطعیت در برابر دشمنان از عوامل غلبه بر دشمن است و جریان منافقین هم از این قبیل می باشد.

استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به آیه «انّ الذین قالوا ربّنا الله ثم استقاموا» (فصّلت/30) اظهار داشت: مقتضای عقلانیت، منطق و آموزه های دینی و قرآنی، تحصیل و حفظ استقلال، عزت و اقتدار کشور است که یکی از عوامل اصلی حفظ و افزایش این اقتدار، ارتقای هر چه بیشتر توانمندی های نظامی می باشد.

آیت الله عبداللهی افزود: تعامل و دیپلماسی عزت مندانه، نگاه به خارج نداشتن و اتکا به خدا و ارزش های معنوی، شرط دیگر این حفظ استقلال و حاکمیت است.

ارسال نظرات