۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۳۷۱۷۵
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

اندیشه فکری آیت الله صدوقی گنجینه ای بزرگ برای نظام است

اندیشه فکری آیت الله صدوقی گنجینه ای بزرگ برای نظام است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: خدمات آیت الله صدوقی به اسلام و انقلاب بسیار است و اندیشه فکری این بزرگوار به عنوان گنجینه ای بزرگی برای این نظام محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال ثروت‌های بسیاری به کشورمان ارزانی داشته است، بنابراین باید با استفاده از پتانسیل معادن در بحث اشتغال جوانان کار کنیم و از این ظرفیت‌ها برای توسعه استانمان بهره ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت آیت الله صدوقی به دست منافقین و دشمنان اسلام، گفت: خدمات آیت الله صدوقی به اسلام و انقلاب بسیار است و اندیشه فکری این شهید بزرگوار به عنوان گنجینه ای بزرگی برای این نظام محسوب می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن بزرگداشت علامه امینی، افزود: علامه امینی با تالیف کتاب الغدیر نقش بزرگی در حفظ تاریخ اسلام و مسلمین دارند، این محقق بزرگ جهان اسلام در کتاب الغدیر که ۱۱ جلد است در خصوص زندگی شخصی و اجتماعی و سیاسی امام علی علیه السلام مطالب بسیاری دارد و نیز در این کتاب اسامی ۱۱۳ نفر از علمای اهل سنت که واقعه غدیر را نقل کرده‌اند، آمده است.

آیت الله علما در ادامه با تبریک سالروز آزادسازی شهر مهران به دست رزمندگان اسلام، خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلاتی که امروز در دنیا می‌بینیم باز هم کتاب قرآن برای هدایت و بیدار کردن همه ما نازل شده است، بنابراین با انس با این کتاب می‌توان دنیا و آخرت خود را بیمه کرد./1400/

ارسال نظرات