۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۷۳۷۱۷۶
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر:

با توهین به قرآن پیشرفت اسلام متوقف نخواهد شد

با توهین به قرآن پیشرفت اسلام متوقف نخواهد شد
استاد حوزه و دانشگاه گفت: اسلام هراسی و قرآن هراسی در دستور کار استکبار و صهیونیزم است اما باید بدانند که نور قرآن و اسلام خاموش شدنی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به هتک حرمت قرآن در کشور سوئد گفت: دشمنان احمق و نادان با آتش زدن قرآن ها هرگز جلوی پیشرفت دستورات الهی را نخواهند گرفت، قرآن این کتاب آسمانی و این دستورات الهی با فطرت های پاک انسان ها گره خورده است و هرگز این فطرت پاک مقهور حرکت های جاهلانه و نابخردانه نخواهد شد.           

وی افزود: دسیسه های صهیونیزم از روز اول از بین بردن و محو و معدوم کردن قرآن کریم بود که دیدید چگونه این قرآن خواهی به فزونی افزود و امروز ندای قرآن در تشکیل امت واحده قرآنی دشمنان زبون را سرگردان نموده است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه پیروان ادیان آسمانی باید این حرمت شکنی را محکوم کنند، اظهار داشت: از واتیکان و صاحبان ادیان آسمانی انتظار می رود در مقابله با این حرکت مذبوحانه از خود واکنش نشان داده و این عمل قبیح را محکوم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر افزود: باید با تشکیل کارگروه های حقوقی پیامدهای این ظلم به گوش ملت ها برسد و از اسقف های ارامنه تقاضا می شود که واکنش نشان داده و در مقابل این حرکت هایی که با پشتیبانی یهود صهیونیزم در کشورها اجرا می شود، مبارزه کرده و جلوگیری نمایند.   

وی ادامه داد: از آنجا که منطق قرآن با خلقت بشری کاملا تعامل و هماهنگی دارد، هیچ عقل سلیمی این عمل سیاه را تایید نخواهد کرد، ما مسلمانان جهان توهین به ادیان و مقدسات را برنمی تابیم و هشدار می دهیم ملت های الهی و بندگان خدای سبحان سزای اعمال برگذار کنندگان چنین اعمال زشت برسرجای خود خواهند نشاند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی با تشکیل دبیرخانه واحد باید راه مبارزه با این پندار غلط را گرفته و به دستگاه های جهانی شکایت از این جریان سازی غیرعاقلانه را پیگیری کنند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: از سازمان های بین المللی انتظار این است که به وظیفه ذاتی حود عمل کرده و دست اندرکاران این عمل قبیح را برسر جای خود بنشانند.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان اسلام راه به جایی نخواهند برد، ابراز کرد: اسلام هراسی و قرآن هراسی در دستور کار استکبار و صهیونیزم است اما باید بدانند که نور قرآن و اسلام خاموش شدنی نیست و مستکبرین و بدخواهان اسلام راه به جایی نخواهند برد.

حمیدرضا شاکر

ارسال نظرات