۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۳۷۲۶۱
به مناسبت میلاد امام هادی؛

مراسم جشن و عمامه گذاری طلاب در مؤسسه امام هادی برگزار می شود

مراسم جشن و عمامه گذاری طلاب در مؤسسه امام هادی برگزار می شود
همزمان با نیمه‌ ذی‌الحجه و با حضور علما و شخصیت‌های حوزوی، جشن میلاد دهمین سپهر آسمان امامت و ولایت در مؤسسه پژوهشی امام هادی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قادری، مسئول برگزاری مراسمات موسسه امام هادی (ع)، با تبریک فرا رسیدن دهه‌ی ولایت و میلاد ماه دهم گفت: موسسه‌ی پژوهشی امام هادی(ع) امسال نیز همچون سنوات قبل، خجسته میلاد آن امام همام را با حضور علما، فرهیختگان و عموم ارادتمندان به ساحت مقدّس ائمه‌ی معصومین علیهم‌السلام،‌ جشن خواهد گرفت.

وی با اشاره به حضور مراجع عظام، علما و شخصیت‌های برجسته‌ حوزوی در موسسه، افزود: بزرگانی چون حضرات آیات شبیری زنجانی، سبحانی، مصباح یزدی، مومن قمی، موحد ابطحی و سید احمد خاتمی، مقتدایی، اعرافی، محمدی عراقی، سعیدی، اراکی، کریمی جهرمی، صلواتی، بوشهری و...، افرادی بودند که مراسمات سنوات گذشته‌، میهمان ما در موسسه بوده‌‌اند و امسال نیز از محضر آیت الله حاج شیخ محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی امام خمینی(ره) بهره‌مند خواهیم شد.

عضو مؤسسه امام هادی(ع)، مدیحه سرایی حاج حسن برخورداری و تقدیر از پیشکسوتانِ پژوهشیِ موسسه را از دیگر برنامه‌های این محفل برشمرد و گفت: به میمنت دهه‌ی ولایت و میلاد امام هادی(ع)، تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم، در این مراسم، توسط آیت الله رجبی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، ملبّس به لباس روحانیت خواهند شد.

وی در پایان به سی و دومین سال تأسیس این موسسه حوزوی اشاره کرد و گفت: موسسه تحقیقاتی امام هادی (ع) یکی از ۱۰ موسسه‌ پژوهشی برتر حوزه علمیه قم است که در کنار فعالیت‌های تحقیقاتی، به برگزاری برنامه‌‌های فرهنگی در طول سال، می‌پردازد و مراسمات ولادت و شهادت امام دهم و نیز آئین عمامه گذاری سربازان امام زمان ارواحنافداه، از جمله آن است.

گفتنی است، این مراسم، روز دوشنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در محل موسسه به نشانی: قم، خیابان توحید، کوچه ۵، پلاک ۳۱ برگزار می‌شود و متقاضیان جهت ثبت نام در مراسم عمامه‌گذاری و دریافت شرایط می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی موسسه امام هادی (ع) به نشانی www.imamhadi.ir و تماس با شماره 09131147477 اقدام نمایند.

احمد قادری

ارسال نظرات