۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۷۳۷۳۹۷
آیت الله اعرافی مطرح کرد؛

تلاش شبکه ولایت برای حفاظت از معارف اهل بیت و وحدت اسلامی

تلاش شبکه ولایت برای حفاظت از معارف اهل بیت و وحدت اسلامی
مدیر حوزه های علمیه با اشاره به روایاتی که گسترش معارف اهل را از قم بشارت دادند از اهمیت تلاش در جهت رساندن معارف اهل بیت(ع) به جهانیان از همه طرق، سخن گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و رئیس هیات امنای شبکه‌های جهانی ولایت در آیین کلنگ‌زنی ساختمان جدید این شبکه که در تالار اداره آب استان قم برگزار شد، اظهار داشت: غدیر چشمه معارف اهل بیت بود که با همه مشکلاتی که در راه آن قرار دادند، جوشان شد.

وی در ادامه اظهار داشت: جباران عالم هزاران مانع به وجود آوردند که فریاد رسول خدا(ص) برای هدایت بشر در تاریخ پژواک پیدا نکند. حقانیت غدیر و ولایت و تابندگی و روشنایی این پیام نورانی چنان بود که بر همه این موانع پیروز شد؛ موانع به حدی بود که می توانست غدیر را در همان بیابان دفن کند اما این چشمه جوشان به قم رسیده و بشارت داده شده که معارف اهل بیت(ع) از این نقطه به جهان ارسال می شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به درخشش شبکه ولایت در سرزمین قم اظهار داشت: این شبکه که انتصاب به مرجعیت دارد در کنار منظومه ای از فعالان رسانه ای می درخشد و امیدواریم با برنامه‌ریزی هایی که از جانب مرجعیت صورت گرفته است شاهد درخشش بیشتر آن در سطح جهان باشیم.

آیت الله اعرافی انقلاب شکوهمند اسلامی را سکویی در جهت به قله رسیدن قم معرفی کرد و اظهار داشت: میلیاردها انسان باید پیام دین و معارف اهل بیت را بشنوند و هنوز هم بخش زیادی از معارف در زبان فارسی و عربی محصور است که باید با گسترش آن همه دل های تشنه را بهره مند کرد.

وی با اشاره به حضور آیت الله مکارم شیرازی در این مراسم، افزود: در محضر مرجعیت و شهر اجتهاد باید تاکید کنم آنچه انجام داده ایم آغاز یک راه است؛ باید چشم ها را به آفاق بلندتر بدوزیم که با همت مراجع معظم همه این آفاق قابل فتح است.

وی در پایان شبکه ولایت را حسنه ای از حسنات حوزه و آیت الله مکارم شیرازی دانست و گفت: ایده این شبکه از فکر نورانی این مرجع تقلید پدید آمده است. شبکه ولایت به تحفظ از همه معارف اهل بیت و حفظ وحدت اسلامی تاکید دارد و امیدواریم با همت هیأت امنا و مدیریت جوان شبکه شاهد پیشرفت روزافزون آن باشیم.

ارسال نظرات