۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۳۷۴۵۰

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس
حجت الاسلام محققی که به همراه جمعی از اعضای این رسانه حوزوی در استان فارس به سر می‌برند در سومین برنامه خود با مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا که به همراه جمعی از اعضای این رسانه حوزوی در استان فارس به سر می‌برند در سومین برنامه خود با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان با حجت الاسلام علی اکبر ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی حاج آخوند دبیر سرویس فرهنگی و اجتماعی و آقای حسین عجمی دبیر خبرگزاری رسا گزارش‌هایی از فعالیت‌های این رسانه حوزوی ارائه کردند که مورد توجه مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس قرار گرفت.

این گزارش حاکی است حجت الاسلام ساجدی پس از استماع گزارش ارائه شده از سوی مسئولان خبرگزاری رسا، ضمن تحسین کارنامه و سابقه درخشان این خبرگزاری حوزوی در عرصه‌های مختلف از آمادگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان فارس برای تعاملات و همکاری‌های لازم با خبرگزاری رسا خبر داد.

وی در ادامه خطاب به مسئولان خبرگزاری رسا اظهار داشت: انجام فعالیت‌های رسانه‌ای با پشتوانه فعالیت‌های علمی و پژوهشی محققانه، نشانه قوت فعالیت شما است و ما از این فعالیت‌ها خرسند و مسرور بوده و افق‌ها و چشم اندازهای روشن این خبرگزاری ما را بیش از پیش به آینده امیدوار می‌کند.

دیدار مدیرعامب خبرگزاری رسا با مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان فارس در ادامه این دیدار به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در حوزه‌های علمیه استان فارس بویژه حوزه علمیه خواهران اشاره و تاکید کرد: در استان‌ها و بلاد شخصیت‌هایی حضور دارند که متاسفانه جامعه ما هیچ گونه شناختی نسبت به آنان ندارد و خبرگزاری رسا به عنوان رسانه فعال حوزوی، می‌تواند در این زمینه با فعالیت موثر رسانه‌ای غبار مظلومیت از چهره شخصیت‌ها را بزداید.

گفتنی است، در این دیدار که معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران نیز حضور داشت، محورهای تعامل و همکاری خبرگزاری رسا و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس بررسی شد.

ارسال نظرات