۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۷۳۷۴۶۳

تغییرات جدید نهاد رسانه ای حوزه علمیه

تغییرات جدید نهاد رسانه ای حوزه علمیه
نهاد مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه ابتدا با عنوان مرکز خبر حوزه کار خود را آغاز کرد و امروز با انتصاب حجت الاسلام رستمی سکاندار جدیدی را به خود دیده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با حکم آیت الله اعرافی حجت الاسلام رضا رستمی به سمت مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه منصوب شد.

این نهاد در ابتدا با عنوان مرکز خبر حوزه فعالیت داشته که به پایگاه اطلاع رسانی و سپس در دوره مدیریت آیت الله حسینی بوشهری بر حوزه های علمیه به خبرگزاری حوزه ارتقاء یافت. پس از آن نیز مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه تشکیل شده که خبرگزاری حوزه جزئی از آن است.

اولین رئیس این نهاد رسانه ای حوزوی حجت الاسلام مولایی بوده که پس از آن حجت الاسلام حسینی کوهساری این مسؤولیت را بر عهده داشته و سپس جای خود را به حجت الاسلام محمدرضا برته داده است؛ امروز نیز حجت الاسلام رستمی به جای حجت الاسلام برته سکان امور را به دست گرفته است.

گفتنی است، رئیس سابق این نهاد طی حکمی از سوی معاون پژوهش حوزه های علمیه مسؤول جدید انجمن های علمی حوزه شد و به جای حجت الاسلام هاجری این مسؤولیت را پذیرفت.

در سوابق حجت الاسلام رستمی استاد سطوح عالی حوزه، مدرس فضای مجازی و همچنین مدیر طرح برنامه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه عنوان شده است.

خبرگزاری رسا ضمن آرزوی توفیق برای حجت الاسلام برته، این انتصاب را به حجت الاسلام رستمی تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت دارد.

ارسال نظرات