۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۳۷۵۶۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

همایش مادران و همسران جانباز در روز تاسوعای حسینی برگزار می شود

همایش مادران و همسران جانباز در روز تاسوعای حسینی برگزار می شود
حجت الاسلام هاشمی گفت: همایش مادران و همسران جانباز به نیابت از حضرت ام البنین(س) در روز تاسوعای حسینی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان گفت: با شهادت دو جانباز 70 درصد در استان، تعداد شهدای استان لرستان به 6554 شهید رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: به نیابت از شهدا در حوزه حجاب و عفاف به پیشنهاد مادران و همسران شهدا، طرح «هر شهید یک روسری» برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: به تعداد شهدای استان 6554 روسری به بنیاد شهید شهرستان ها تحویل داده می شود و هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه در برگزاری برنامه های عزاداری از ظرفیت گلزار شهدا استفاده شود، گفت:  در صبح روز تاسوعا همایش مادران شهید و همسران جانباز در استان به نیابت از حضرت ام البنین(س) برگزار می شود.

وی در ادام با اشاره به اینکه 3هزار 737 شهید مجرد در استان لرستان داریم، گفت: طرح هر شهید یک فرزند، با همکاری کمیته امداد لرستان اجرا می شود.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه قرار بر این بود که برای هر شهید مجرد یک فرزند نیابتی در نظر گرفته شود و در روز عید غدیر این طرح رونمایی شود، گفت: به پیشنهاد مادران شهدا پنجم محرم روز حضرت قاسم رونمایی خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات