۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۳۷۶۷۰
حجت الاسلام حسناتی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

برکات معنوی دیدار طلاب با رهبر انقلاب/اشتیاق سرشار طلاب نسبت به این دیدار

برکات معنوی دیدار طلاب با رهبر انقلاب/اشتیاق سرشار طلاب نسبت به این دیدار
حجت الاسلام حسناتی با اشاره به دیدار آینده طلاب حوزه های علمیه ب رهبر معظم انقلاب به تبیین آثار و برکات این دیدار پرداخت.

حجت الاسلام حسناتی مدیر مدرسه علمیه صدوقی فاز 2 در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به جایگاه رهبری و راهبری رهبر معظم انقلاب نسبت به کل جامعه اسلامی و مخصوصاً حوزه های علمیه اظهار داشت: در بسیاری از موارد، مخاطب رهنمودهایی که رهبر معظم انقلاب نسبت به حوزه و جامعه اسلامی دارند، خود طلاب و روحانیون هستند و اگر چه در زمان شیوع بیماری کرونا نیز، نکات و مطالب لازم ایشان توسط رسانه های مجازی اعلام می گردید لکن دیدار حضوری ایشان، یکی از خواسته های طلاب بوده که خود نفس حضور در جلسه و دیدار اختصاصی با طلاب، دارای آثار معنوی و برکاتی است که متاسفانه حوزه های علمیه چند سالی از آن محروم بودند.

وی با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات اظهار داشت: در وضعیت کنونی کشور، دشمنان سعی بر ایجاد خوف و تردید در دل های جوانان و مخصوصاً طلاب با توسل به اعمال ناپسندی همچون عمامه پرانی و... دارد که این دیدار و امثال آن حتماً می تواند موثر باشد و منجر به دلگرمی برای جوانان می شود و سپس این پیام را به دشمنان می رساند که علی رغم تلاش مذبوحانه آن ها برای جدا کردن مردم از روحانیت و روحانیت از نظام و همچنین ایجاد رعب و وحشت در دل طلاب جوان، کاری از پیش نبردند و این نظام، محکم و مستحکم به راه خود ادامه می دهد.

مدیر مدرسه علمیه صدوقی 2 با تاکید بر اهمیت شرکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: قطعاً طلاب حوزه های علمیه همچون گذشته به عنوان یک مبلّغ، در انتخابات آینده نیز طلایه دار شرکت مردم در انتخابات هستند که این دیدار می تواند در این زمینه نیز مفید باشد.

حجت الاسلام حسناتی در انتها با تاکید بر ضرورت دیدار طلاب حوزه های علمیه با رهبر معظم انقلاب گفت: الان فضای حاکم بر حوزه های علمیه و جمع طلبه ها، یک فضای سرشار از اشتیاق اما در عین حال محزون است زیرا از طرفی همه طلاب خوشحال از برگزاری این دیدار و از طرف دیگر، عده ای ناراحت از عدم امکان شرکت در این دیدار هستند که البته با توجه به سهمیه محدودی که بعد از 4 سال مهیا شده است، امری طبیعی و ناگزیر است.

ارسال نظرات