۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۷۳۷۹۳۷
آیت الله شب زنده دار در گفت وگوی اختصاصی با رسا:

محبت و عشق حوزویان به رهبر معظم انقلاب ناشی از ذوب شدن ایشان در اسلام است

محبت و عشق حوزویان به رهبر معظم انقلاب ناشی از ذوب شدن ایشان در اسلام است
عضو شورای عالی حوزه فضای جلسه طلاب و فضلای حوزه با رهبر معظم انقلاب را صمیمانه و محبت آمیز توصیف و دلدادگی حوزویان به رهبری را ناشی از ذوب شدن ایشان در اسلام دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امروز حسینیه امام خمینی(ره) مملو از طلاب، فضلا، مبلغان و اساتیدی بود که در آستانه فرا رسیدن ماه محرم خود را از شهرهای مختلف کشور به این مکان رسانده بودند تا بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام و رهبری تجدید بیعت کنند.

حاضران در این دیدار با سر دادن شعارهای حماسی عهد خود با ولایت و امام و رهبری را تجدید و برای ایفای نقش خطیر در گام دوم انقلاب و عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب بویژه در موضوع مهم جهاد تبیین اعلام آمادگی کردند.

آیت الله محمدمهدی شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان و عضو شورای عالی حوزه های علمیه در حاشیه برگزاری دیدار طلاب، فضلا، اساتید و مبلغان حوزه های علمیه با رهبر معظم انقلاب در گفت وگوی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری رسا، فضای این جلسه را صمیمانه و محبت آمیز توصیف کرد.

وی تاکید کرد: این جمع تجلی محبت و صمیمیت و دلدادگی حوزویان به حضرت آقا است و این مساله نیز به خاطر ذوب شدن ایشان در اسلام می باشد.

حسین عجمی
ارسال نظرات