۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۳۸۵۲
مسؤول دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه تبریز:

سند وحدت حوزه و دانشگاه تکمیل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه هم اندیشی وحدت حوزه و دانشگاه آذربایجان شرقی گفت: سند وحدت حوزه و دانشگاه در حال تکمیل و رفع نواقص است.
وحدت حوزه و دانشگاه


دکتر میکائیل جمال پور، مسؤول دبیرخانه هم اندیشی وحدت حوزه و دانشگاه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: پیش نویس منشور وحدت حوزه و دانشگاه به همت سازمان بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان شرقی در سالجاری آماده شد که هم اکنون سند آن در حال تکمیل و رفع نواقص است.

وی خاطر نشان کرد: این منشور پس از اصلاحات لازم از سوی تعدادی از اساتید و صاحب نظران حوزه و دانشگاه در اختیار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار خواهد گرفت.

جمال پور خاطر نشان کرد: منشور وحدت حوزه و دانشگاه برای نخستین بار در کشور به همت اساتید حوزه و دانشگاه تبریز تدوین شده و به عنوان سندی راهبردی در سال های آتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی تصریح کرد: هدف از تاسیس این دبیرخانه رسیدن به موضوع تحول و پژوهش در علوم انسانی است که این امر با وحدت حوزه و دانشگاه و همچنین تعامل و همفکری اساتید این دو مرکز علمی و فقهی میسر می شود.

این استاد حوزه علمیه تبریز گفت: سازمان بسیج اساتید استان آمادگی دارد تا هر یک از حوزه های علمیه و یا دانشگاه های آذربایجان شرقی که شرایط تحویل و ادامه فعالیت این دبیرخانه را دارد، اقدامات لازم را بعمل آورد./935/ت302/ص

 

ارسال نظرات