۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۳۸۵۷۲

بیانیه بسیج طلاب حوزه علمیه مشکات در محکومیت قرآن سوزی در کشور سوئد

بیانیه بسیج طلاب حوزه علمیه مشکات در محکومیت قرآن سوزی در کشور سوئد
بسیج طلاب حوزه مشکات در بیانیه‌ای ضمن محکومیت قرآن سوزی مجدد در کشور سوئد از هیأت‌های مذهبی درخواست کرد تا بخشی از عزاداری خود را در این مدت مقابل سفارت انجام دهند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بسیج طلاب حوزه علمیه مشکات در محکومیت هتک حرمت به مقدسات مسلمانان و قرآن سوزی مجدد قرآن در کشور سوئد بیانیه ای صادر کرد.

متن این  بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مبیر الظالمین و الحافظ لکتابه فی الفتن و المکاره

قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ ٱللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَ يُخْزِهِمْ وَ يَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَ يَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ توبه آیه ۱۴

امروز غم دیگری بر غم امت اسلامی افزوده شد. در ایام محرم که نماد مبارزه تاریخی حق علیه باطل است بار دیگر باطل سر از نیام بیرون آورد و چهره زشت و منحوس خود را به نمایش گذاشت.

فردی هتاک و بی آبرو اقدام به سوزاندن قرآن و توهین به آن نمود و امتی را بار دیگر داغدار کرد. با تأسف کشوری زبون که چندی پیش، مجبور به عذرخواهی از اقدام مشابه قبلی شده بود، باردیگر به این اقدام شنیع مجوز داد.

نمایش مسخره ای که لابی کنندگان و گروه های قدرت و ثروت به راه انداخته اند و حتما مکری در سر دارند که خداوند پاسخگوی مکر آنهاست و ایشان اند که خفیف و پست در آخر کار رسوا خواهند شد.

امروز امنیت این جرثومه فساد باید سلب و هر شب و روز بلکه هر لحظه این فرد مانند اسلاف پلید خود به انتظار انتقام محکم الهی بگذرد.

بسیج حوزه علمیه مشکات حسب وظیفه ذاتی خود بر دفاع از حریم دین و قرآن مقابل سفارت این دولت حقیر فردا پس از اقامه نماز جمعه به تحصن می نشیند تا ضمن اعلام انزجار خود از این حرکت و درخواست برخورد محکم و قاطع دستگاه دیپلماسی نسبت به سفیر این کشور؛ تا اخذ حکم مشروع مهدور الدم وی و جمع آوری مقدمات لازم برای به درک رساندن این فرد بر تحصن خود باقی خواهد بود.

همچنین با دعوت همه بسیجیان و اقشار مختلف اعم از دانشجو و طلبه، کاسب و کارمند و کارگر و معلم، خصوصا هیئات عزادار حسینی به این تحصن اعلام می دارد تا برای به نتیجه رسیدن و انتقام از جریان خاطی باید ید واحده ای باشیم تا چنان ضرب دستی بر سر این کافر حربی و عقبه پست او فرود آید تا دشمن دیگر  فکر تکرار این نمایش موهن را از سر خود بیرون نماید.

لذا از همه اقشار خصوصا هیات های مذهبی درخواست دارد تا بخشی از عزاداری خود را در این مدت مقابل سفارت انجام دهند تا صدای خشم این مردم به گوش ظالمان هرچه بیشتر برسد.

در همین راستا با ارتباط با طلاب و علمای سایر شهر ها از جمله قم دعوت به موضع گیری محکم و اعلام حکم قتل علیه این ظالم خواهد نمود. همچنین درخواست اقدام هماهنگ و ایجاد صدای واحد برعلیه این جریان منحوس از علما و بزرگان سایر کشورها خواهد داشت.

پر واضح است که آتش سوزی قرآن برای امروز و دیروز نیست و در طول تاریخ بی سابقه نبوده است که دژخیم دشمن هنگامی که در میدان نبرد شکست خورده و زبون باز میگردد، عقده فروخفته خود را بر کتابی که به زعم خود سطوری از واژگان بر سفیدی کاغذ است خالی نماید اما چه خوب که نمی فهمند این قرآن زنده است و هرچه بیشتر بر آن کید و مکر روا میدارند بر تارک عظمت آن اضافه خواهد شد.

اهانت به عکس مقام معظم رهبری نیز به خوبی ثابت کرد علمدار جریان قرآنی امروز چه کسی است و کدام قرائت از اسلام است که عهده دار خیمه فرماندهی در امروز جبهه حق می باشد.

ارسال نظرات