۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۷۳۹۲۴۹
آیت الله صدیقی:

قرآن سوزی آرایش جنگی برای اسلام زدایی است

قرآن سوزی آرایش جنگی برای اسلام زدایی است
امام جمعه موقت تهران قرآن سوزی را مبارزه با دنیای اسلام دانست و گفت: سکوت در برابر هتاکی به قرآن بر هیچ دولت و ملت مسلمانی روا نیست و جانانه باید از قرآن حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا، وسیله نجات و نبود آن وسیله سقوط است همچنین تقوا خانه و دژ شکست ناپذیر است هر کس در این دژ و سنگر زندگی کند، از شر نفس اماره، شیاطین، مستکبران و هر ذی‌شر در امان خواهد بود.

آیت الله صدیقی با ابراز حوادث عاشورا سال 61 تصریح کرد: آیه تطهیر که پنج عنصر دارد، خاتم آن حضرت سیدالشهدا است، در آیه مباهله، ۵ پرچم به دست ۵ رکن توحید، برافراشته شد و به عنوان حجت بالغه بر همه عالمیان از جانب خداوند به صحنه مقابله با باطل محض آمدند، رسول خدا(ص)، علی مرتضی(ع)، فاطمه طاهره امام حسن و امام حسین بود که بر اساس تطهیر کلید دل‌ها به دست این پنج عنصر عرشی و نورانی است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سیدالشهدا(ع) رحمت الله واسعه است، ابراز کرد: امام دل‌های تینت‌های پاک را یعنی کسانی که سرشت آن‌ها پاک است و خمیره آن‌ها آلودگی ندارد را برای نزول ملائکه و فرود آمدن توفیقات الهی و نزول علم لدنی و شهودی باز می‌کند.

آیت الله صدیقی در خطبه دوم با اشاره به هتاکی و جسارت به قرآن کریم گفت: دنیای غرب در این چند صد سال تمام فعالیت هایش حول دین زدایی، معرفت زدایی و در راس آن مبارزه با قرآن کریم بوده است، در زمان امام راحل کتاب آیات شیطانی را نگارش کردند و امام نیز قاطعانه پاسخ دادند، امروز نیز باید ببینیم دولت های مسلمان چگونه برخورد می کنند.

وی افزود: این مسئله عرب و عجم نیست بلکه مسئله اسلام زدایی است که جای هیچ غفلتی نیست، آن روز امام آن مرد پلید را مهدور الدم اعلام کردند و شوکی به ملت های اسلام وارد شد و از همان روز ملل مسلمان جهنم او را از همین دنیا آغاز کردند.

آیت الله صدیقی ادامه داد: اخیرا دولت های غربی وابسته به صهیونیست ها این کار را به شکل دیگری استارت زده اند و برخی نادانان نیز به دنبال مطهر کردن دولت های غربی هستند. حکم آن روز امام تنها برای سلمان رشدی نبود بلکه برخورد قاطع با دولت هایی بود که از او حمایت می کردند.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه ابولهب ها و ابوسفیان های زمان به جنگ قرآن برخاسته اند، اذعان کرد: خداوند به کسانی که به قرآن اهانت می کنند مهلت می دهد تا پیمانه هایشان پر شود اما وظیفه ما مسلمانان در هر کشوری حمایت جانانه از کلام الهی است.

وی با اشاره به اینکه مسلمان ها یکصدا لبیک یا قرآن سر می دهند، تاکید کرد: تمام علمای اسلام در مقابله با هتاکی به قرآن یک نظر هستند و رهبر عزیزمان هم فرمودند که دولت سوئد بداند در برابر اسلام آرایش جنگی گرفته است.

آیت الله صدیقی با اشاره به حضور پررنگ مردم در عزاداری محرم امسال اظهار داشت: هرچند دشمن فراخوان ها و پویش ها برای کم رنگ کردن محرم را داده بودند اما به کوری چشمشان در تمام دنیا خصوصاً ایران مراسم محرم نسبت به سال های گذشته پرشور تر و گرم تر بود و این همان حراراتی است که در دلهای مومنین هر سال بیشتر می جوشد.

حمیدرضا شاکر

ارسال نظرات