۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۷۳۹۴۷۸
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در بازدید از خبرگزاری رسا:

خبرگزاری رسا مورد وثوق بزرگان حوزه است + فیلم

خبرگزاری رسا مورد وثوق بزرگان حوزه است + فیلم
رئیس مجمع نمایندگان طلاب در بازدید از خبرگزاری رسا که در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت، تصریح کرد: خبرگزاری رسا مورد وثوق علما است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در بازدید از خبرگزاری رسا در آستانه روز خبرنگار ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خوشبختانه خبرگزاری رسا مورد وثوق بزرگان حوزه علمیه است و امیدوارم که فعالیت های این خبرگزاری گسترش داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با تاکید بر ضرورت توجه رسانه ها به زندگی شهدا ابراز کرد: در دفاع مقدس 4600 شهید طلبه داشته ایم که بسیاری از آنها شناخته شده نیستند و باید به تدریج به جامعه شناسانده شوند.

م/ خبرگزاری رسا مورد وثوق علما است

وی افزود: بسیاری از شهدای مدافع حرم نیز برای مردم معرفی نشده اند و شناخته شده نیستند و لازم است که رسانه های انقلابی در حد توان خود به معرفی شهدای روحانی به جامعه بپردازند تا یاد و خاطره شهدا در جامعه زنده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر وظیفه اصلی مجمع طلاب را جهاد تبیین دانست و گفت: شایسته است که فعالیت های طلابی که در دورترین و محرومترین نقاط کشور بدون هیچ چشم‌داشتی به فعالیت می پردازند منعکس شود و پوشش رسانه ای این فعالیت ها بسیار تاثیرگذار هستند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: خبرگزاری رسا شایسته است در روز خبرنگار نمایشگاهی را در مدرسه فیضیه برگزار کند تا طلاب در جریان اقدامات و فعالیت های خبری گسترده ای که داشته است قرار بگیرند؛ زیرا اطلاع رسانی زیادی در مورد کارهای خبرگزاری رسا صورت نگرفته است.

تعداد بازدید : 1

وی با اشاره به اینکه تعدادی از فرقه های انحرافی مانند وهابیت مشغول فعالیت سیاسی در شبکه های مجازی اند، خاطرنشان کرد: لازم است پیشینه این فرقه های انحرافی و ورشکسته به مردم معرفی شود تا مردم فریب تبلیغات و هجمه های رسانه ای آنها را نخورند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر فعالیت خبری به زبان های خارجی از جمله انگلیسی، عربی و اردو را به دلیل مخاطبین فراوان، ضروری دانست و گفت: علاوه بر تبلیغ رسانه ای، شناساندن گروه های تبلیغی به طلاب در ترویج فعالیت تبلیغی موثر است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب تولید محتوای تبلیغی در تراز انقلاب را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که هر طلبه در ایام اربعین یک خبرنگار افتخاری باشد تا حماسه عظیم راهپیمایی اربعین را به همه جهانیان نشان دهیم و  فعالیت جهادی موثری در ترویج فرهنگ عاشورایی داشته باشیم. 

وی در پایان با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نزدیک است، خاطرنشان کرد: شایسته است از افرادی که توانایی و شایستگی حضور در این عرصه را دارند و تمایل برای حضور در عرصه انتخابات را ندارند، دعوت بشود که حضور پیدا کنند تا عرصه انتخابات شاهد افراد نخبه و اصلح باشد.

ارسال نظرات