۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۷۳۹۶۶۶

پیام نماینده ولی فقیه در کاشان پیرامون عدم حمایت از کاندیداها در انتخابات

پیام نماینده ولی فقیه در کاشان پیرامون عدم حمایت از کاندیداها در انتخابات
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پیامی اعلام کرد در انتخابات پیش رو از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان در این پیام تأکید کرده است، نخبگان با تأسی به سیره انبیاء و کلام وحی وقتی اهلیّت را در خود احراز کردند، برای رضای خدا خود را در معرض مسئولیت و انتخاب مردم قرار می‌دهند.

متن کامل پیام نماینده ولی فقیه در کاشان به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَیٰ أَهْلِهَا» سوره نساء آیه ۵۸

مردم عزیز و شهیدپرور، نخبگان والا مقام و مسئولان گران‌قدر منطقه‌ی کاشان سلام علیکم و رحمه الله برکاته، با تسلیت ایام اسارت آل الله به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، نکاتی را متذکر می‌شوم:

۱. مسئولیت در نگاه حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام یک «امانت» است: نامه‌ی پنجم نهج البلاغه: وَ إِنَّ عَمَلَکَ لَیْسَ لَکَ بِطُعْمَةٍ وَ لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمَانَةٌ.

۲ - اهلیّت برای مسئولیت در قرآن کریم با دو صفت «تخصص» و «تعهد» بیان شده است؛ سوره یوسف آیه ۵۵: قَالَ اجْعَلْنِی عَلَیٰ خَزَائِنِ الْأَرْضِ ۖ إِنِّی حَفِیظٌ عَلِیمٌ.

۳- نخبگان عزیز، با تأسی به سیره‌ انبیا و کلام وحی وقتی اهلیّت را در خود احراز کردند؛ برای رضای خدا خود را در معرض مسئولیت و انتخاب مردم قرار می‌دهند.

۴- مردم غیور برای حفظ اسلام و نظام جمهوری اسلامی با رأی حداکثری و پرهیز از نگاه حزبی و قبیله‌ای به آن شخصیت «حفیظ» و «علیم»، مسئولیت می‌دهند.

۵- مسئولان گرانقدر تمام تلاش خود را برای اجرای منویّات رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله سلامت و شکوه انتخابات به کار گیرند که امر رهبر انقلاب، امر امام عصر ارواحنا فداه است.

۶- اینجانب با اقتدا به سیره‌ی امام راحل عظیم الشأن و رهبر حکیم انقلاب اسلامی دام ظله العالی، نسبت به همه‌ی نخبگان که ارزش‌های اسلامی را ارج می‌گذارند، نگاه پدرانه‌ی یکسان دارم و در پنهان و آشکار از نگاه به فرد خاص و مهندسی کردن انتخابات به شدت پرهیز دارم و حتی از اعضای دفتر خود نیز رأی خود را پنهان می‌کنم و از اصحاب محترم رسانه می‌خواهم در حفظ این نگاه پدرانه، حقیر را یاری دهند.

۷- خود و همگان را به رعایت تقوای الهی که بهترین زاد سفر آخرت است توصیه می‌کنم. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات