۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۷۳۹۷۱۱

راه اندازی بخش صدور گذرنامه زیارتی در جامعةالمصطفی

راه اندازی بخش صدور گذرنامه زیارتی در جامعةالمصطفی
به منظور تسهیل طلاب غیرایرانی زائران اربعین حسینی، بخش صدور گذرنامه زیارتی در مرکز امور طلاب جامعةالمصطفی راه‌اندازی شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجید خالق‌پور، جانشین رئیس جامعةالمصطفی العالمیه امروز پنج‌شنبه ۱۹ مردادماه در آیین افتتاح بخش صدور گذرنامه زیارتی مرکز امور طلاب المصطفی، در سخنانی اظهارکرد: طی سالیان متمادی یکی از نهادها وارگان‌های که همکاری ارزشمند، شایسته و قابل تقدیر را با بخش‌های مختلف المصطفی داشته است، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که همیشه نهایت همکاری ومساعدت را با طلاب و فضلای غیرایرانی داشته است.

وی افزود: در مرکز امور طلاب و خانواده المصطفی در کنار خدمات متعددی که به طلاب بین‌الملل المصطفی ارائه می گردد، امروز به منظور تسهیل در امر زیارت، بخش صدور گذرنامه زیارتی ویژه اساتید، همکاران و خانواده‌های جامعةالمصطفی به عنوان یکی از خدمات نوین کنسولی راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام خالق‌پور ادامه داد: صدور دفترچه‌ زیارت اربعین حسینی طلاب بین‌الملل جامعةالمصطفی یکی از خدماتی است که در این مجموعه انجام می شود، دفترچه‌های زیارتی طلاب جامعةالمصطفی در عین برخوداری از مجوز سه ماهه خروج و مراجعت مکرر، مشتمل بر مجوز یک ساله اقامت است.

لازم به ذکر است، به همت مرکز امور طلاب و با حضور حجت الاسلام خالق پور جانشین رئیس جامعةالمصطفی و سردار رضائیان رئیس سازمان اطلاعات فراجا، بخش دیگری از خدمات کنسولی به طلاب جامعةالمصطفی، خانواده‌ها، همکاران و اساتید جامعةالمصطفی افتتاح شد.

ارسال نظرات