۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۷۴۰۹۳
آیت الله طبرسی:

امنیت جامعه مدیون تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی بر براندازی نظام اسلامی گفت: پروژه براندازی با هوشیاری رهبر معظم انقلاب شکست خورد.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، ظهر امروز در همایش دو روزه رؤسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های مازندران در ساری، با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قصد براندازی حکومت اسلامی را داشتند، گفت: پرژوه نرم براندازی با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بیداری ملت ولایتمدار ایران، نقش برآب شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت درجامعه اشاره کرد و گفت: امنیت امروز جامعه مدیون تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

امام جمعه ساری نیروی انتظامی را مرزبان عقیده و امنیت مردم دانست و تصریح کرد: قدرت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ده برابر سی سال گذشته است که در این راستا نقش نیروی انتظامی بی بدیل است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نیروی انتظامی به ‌صورت شبانه‌روزی چشم مراقب و حافظ امنیت جامعه است، افزود: وظایف ذاتی نیروی انتظامی ایجاب می کند که در تمامی نقاط کشور حضور یابند.

آیت الله طبرسی ثبات امنیتی در جامعه را موجب ایجاد توسعه اجتماعی، فردی و سیاسی دانست و تصریح کرد: اگر امروز مردم با آرامش و آسایش خاطر زندگی می کنند، مدیون زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی در برقراری حفظ نظم و امنیت در جامعه است.

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، نیز با اشاره به وظیفه خطیر نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه، تصریح کرد: تقویت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای نیروی انتظامی ضروری است.

وی همچنین برقراری نظم، امنیت، برخورد با هر گونه خرابکاری، تامین امنیت راهپیمایی‌های مردمی به ویژه 22 بهمن را از وظایف مهم پلیس خواند./950/پ202/ص

ارسال نظرات