۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۴۱۴۰۰
امام جمعه موقت خرم آباد:

توجه به ظرفیت های استان لازمه حرکت به سمت پیشرفت است

توجه به ظرفیت های استان لازمه حرکت به سمت پیشرفت است
ححت الاسلام شمسی فر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و اشاره به ظرفیت ها در بیانه گام دوم انقلاب گفت: توجه به ظرفیت ها و داشته های استان لازمه حرکت به سمت پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد با اشاره به برگزاری حماسه جهانی اربعین گفت: میلیون‌ها انسان عاشق و دلباخته از سراسر عالم پیاده به سمت مرکز عشق عالم، امام حسین (ع) رفتند و باری دیگر حماسه آفریدند.

امام جمعه موقت خرم آباد افزود: حماسه جهانی شده و جهانی‌تر خواهد شد و هر چه دشمنان با عقل ناقص خودشان و رسانه‌های خودشان می‌خواهند این حماسه عظیم را تضعیف کنند، اما نمی‌توانند.

وی ادامه داد: روزی خواهد رسید که این حماسه همه عالم را خواهد گرفت و زمینه‌ساز ظهور امام‌زمان (عج) خواهد شد و این پرچم به دست او سپرده خواهد شد.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه روز سینما را گرامی داشت و عنوان کرد: در کشور گنجینه‌هایی داریم که می‌شود در مورد آنها فیلم ساخت، رشادت‌های دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و… از جمله اینها است که باید دررابطه‌ با آنها فیلم ساخت.

وی خاطرنشان کرد: جهان کفر در رسانه‌های خود ارزش‌ها را زیر سوال می‌برد و دین را تضعیف می‌کند، دشمن تلاش می کند واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهد و نباید از اثرگذاری رسانه غافل شد.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه رسانه‌های غرب با هجمه و دروغ‌پردازی تلاش دارند که واقعیت‌ها به گوش مردم نرسد، گفت: رسانه‌ها موظف هستند که موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را اطلاع‌رسانی کنند تا مردم بدانند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و تاکید بر ظرفیت ها و داشته ها، بیان کرد: رفع مشکلات بستر رسیدن به قله های پیشرفت و رفع مشکلات است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات