۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۴۲۲۹۰

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کاشان

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کاشان
اصفهان – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان از برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری بعد از ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو بر خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: در دفاع مقدس عمل، ایمان و اراده موج می‌زند.

وی افزود: هر روز از روز‌های دفاع مقدس دارای دستاورد و برکاتی بود، از این رو می‌توان از دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه تمام نشدنی نام برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه به لزوم تکریم رزمندگان دفاع مقدس جانبازان، آزادگان، ایثارگران، شهدا و خانواده‌های شهدا در هفته دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: شهرستان کاشان در دفاع مقدس چهار هزار جانباز، ۲۰۰ آزاده، ۲۰ هزار رزمنده و بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید را تقدیم اسلام و نظام کرد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس جنگ بین عراق و ایران نبود یک جنگ جهانی بر علیه جمهوری اسلامی ایران بود و بیش از ۳۸ کشور مستقیما علیه جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ شدند و از صدام حمایت و پشتیبانی کردند.

سرهنگ اکبری از تدوین «اطلس کاشان در دفاع مقدس» توسط نیروی مقاومت بسیج سپاه کاشان خبرداد و با اشاره به اینکه کار‌های پژوهشی آن آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد در جهاد تبیین، روشنگری و انتقال پیام شهدا به نسل آینده رسالت خود را انجام دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان شعار محوری دفاع مقدس امسال را «ما متحدیم» اعلام کرد و از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه اجرایی در هفته دفاع مقدس در شهرستان کاشان خبرداد.

سرهنگ اکبری برگزاری رژه خودرویی و موتوری نیرو‌های مسلح شهرستان کاشان، تکریم و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، حضور والدین شهدا در ۳۰۰ کلاس درس مدارس شهرستان را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

وی همچنین خاطره گویی ۵۰ نفر از جانبازان و ایثارگران و رزمندگان اسلام در مدارس، اکران فیلم‌های جشنواره عمار، برگزاری ۲۰ یادواره شهدا، طرح اسوه و برپایی نمایشگاه با این نام در گلزار شهدای دارالسلام و انتخاب ۱۸ پایگاه نمونه شهرستان کاشان و معرفی دو پایگاه به مرکز استان را دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان در ادامه از برگزاری نمایشگاه «تا قله افتخار» با به نمایش در آوردن آخرین پیشرفت‌های نظامی در حوزه پهبادی و موشکی خبرداد و افزود: این نمایشگاه صبح تا ظهر ویژه دانش آموزان و بعد از ظهر‌ها برای بازدید عموم آزاد است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات