۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۷۴۲۴۵۶
آیت الله بهشتی:

دولت سیزدهم عزت و اقتدار نظام اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت

دولت سیزدهم عزت و اقتدار نظام اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از موفقیت های دیپلماسی دولت سیزدهم و استیفای حقوق ملت ایران، بر لزوم بهبود وضعیت اقتصادی مردم از سوی دولتمردان تأکید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله بهشتی که به عنوان ناطق روز اول دوازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری سخن می گفت، ضمن تبیین مبانی محکم عقلی و نقلی نظام جهوری اسلامی ایران، افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر اساس همین مبانی عقلی و نقلی، تدوین شده و به برکت این قانون، نظام گام اول را چنان محکم برداشت که در گام دوم توانسته است این چنین عظمت و اقتدار خود را به نمایش بگذارد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: در نظام علوی ما دولتمردان باید در درجه اول، رابطه خود را با خدا تحکیم بخشند تا خدای متعال رابطه آنها با مردم را اصلاح کند و حافظ آنها از خطا و لغزش باشد.

وی با اشاره به توفیقات دولت سیزدهم در حوزه سیاسی و بخصوص در عرصه بین الملل ابراز کرد: روابط کشور با سایر کشورها و به ویژه همسایگان بهبود یافته است و ضمن استیفای حقوق کشور، عزت و استقلال و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشته شده است که این اقدامات، باعث تقدیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خشنودی ملت قهرمان ایران شد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در پایان بر ضرورت تلاش بیشتر تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات