۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۷۴۲۵۵۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جمع آوری آثار شهدا قابل تقدیر است

جمع آوری آثار شهدا قابل تقدیر است
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: فعالیت‌های مؤسسه فتح الفتوح در جمع آوری آثار شهدا قابل تقدیر و تجلیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در بازدید از مؤسسه فتح الفتوح در جمع اعضا هیئت مدیره این مؤسسه گفت: فعالیت این مؤسسه در جمع آوری آثار شهدا قابل تقدیر و تجلیل است.

وی یکی از کار‌های قابل اعتنا مؤسسه فتح الفتوح برگزاری دوره‌های مطالعاتی آثار بزرگانی همچون شهید دستغیب (ره) دانست و افزود: پیشنهاد می‌شود آثار شهید مطهری که بنا به فرمایش امام خمینی (ره) برای همه سنین تالیفات شهید مطهری مفید است را هم برگزار کنید.

به گفته وی از تجربه افرادی همچون رجبی در کاشان که در زمینه آثار ایشان فعالیت دارد باید استفاده و با آن‌ها هم افزایی داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: یکی از فعالیت‌های ارزنده رجبی در زمینه آثار شهید مطهری این است که این آثار را آسان سازی کرده است به این معنی که کتاب را متناسب با دوره راهنمایی تسهیل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: آیت الله جوادی می‌فرماید، یکی از دلایلی که حدود هفتاد سال است آثار شهید مطهری هنوز زنده است این است که تائید و یا رد یک مطلب را با استدلال انجام داده و این کار برای جوان جذاب است. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات