۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۷۴۳۳۱۳

آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی برگزار شد
اصفهان - آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، اساتید و طلاب حوزه علمیه مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی گفت: طلاب به گونه‌ای درس بخوانند که ملا شوند.

وی افزود: طلاب پیش از درس استاد پیش مطالعه داشته باشد و توسل و اقامه دو رکعت نماز و دعای امام زمان (عج) و با حضور ذهن و با نشاط وارد درس شوند و طلاب باید ضمن درس خواندن و رعایت مسائل معنوی، نسبت به نماز اول وقت بویژه برای نماز جماعت صبح اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار بر خوب درس خواندن طلاب تأکید کرد و اظهار داشت: اساتید حوزه در بین درس‌های مختلف عقاید، فقه، تفسیر و اصول، نکات اخلاقی را نیز به طلاب گوشزد کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) دست استکبار جهانی را از کشور ایران قطع کرد، یادآور شد: امام راحل با کمک علمای مجاهدی همچون آیت الله مدنی کاشانی انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانید و دست مستکبرین را برای همیشه از ایران کوتاه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با بیان اینکه تنها سخت افزار امام خمینی (ره) در سال ۴۲ برای مبازره با طاغوت یک خودکار، چند برگ کاغذ و یک ضبط صوت بود، ابراز داشت: امام خمینی (ره) با ایمان قلبی به خدا در مبارزه با رژیم ستم شاهی به پیروزی رسید.

لازم به ذکر است در پایان این آیین که در مسجد و مدرسه آیت الله مدنی کاشانی برگزار شد، حجت الاسلام سیدعباس شریفیان به عنوان مدیر جدید مدرسه آیت الله مدنی معرفی شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات