۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۷۴۳۵۹۵
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در گفت‌وگو با رسا:

امروز هیچ حجتی برای سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها باقی نمانده است

امروز هیچ حجتی برای سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها باقی نمانده است
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امروز هیچ حجتی بر کسی باقی نمانده است که در برابر جنایت های رژیم جنایتکار اسرائیل که علیه مردم مظلوم فلسطین انجام می دهند، سکوت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو  با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا ضمن محکوم کردن جنایت های وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم فلسطین و نوار غزه و همچنین تبریک پیروزی افتخار آفرین جبهه مقاومت در برابر این رژیم، تصریح کرد: امروز بر تمام مستضعفان جهان لازم است که از مظلوم دفاع همه جانبه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال بر لزوم وحدت و همبستگی امت اسلامی در برابر جنایت های رژیم غاصب اسرائیل تأکید کرد و گفت: باید کشورهای اسلامی در برابر ظالم که رژیم غاصبانه 75 ساله صهیونیستی است، وحدت داشته و جنایت های وحشیانه این رژیم را محکوم کنند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: امروز هیچ حجتی بر کسی باقی نمانده است که در برابر ظلم فاحش و جنایت های وحشیانه رژیم جنایتکار اسرائیل که بر علیه کودکان، زنان و مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین انجام می دهند، سکوت کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
در یک جمله صهیونیسم یعنی کثافته محض.ان شاالله به زودی شاهد نابودی و انقراض نسل این جماعت نکبت و خون آشام باشیم
0
0