۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۷۴۴۴۷۱
رئیس جامعه المصطفی عنوان کرد؛

بی‌بهره ‌بودن اکثریت مردم از خدمات بیمه‌ای پیش از انقلاب اسلامی

بی‌بهره ‌بودن اکثریت مردم از خدمات بیمه‌ای پیش از انقلاب اسلامی
رئیس جامعه المصطفی(ص) بیمه سلامت را از خدمات ارزشمند نظام اسلامی توصیف و به بی‌بهره ‌بودن اکثریت مردم از خدمات بیمه‌ای پیش از انقلاب اسلامی اشاره کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه در دیدار رئیس بیمه سلامت، بیمه سلامت را از خدمات ارزشمند نظام اسلامی توصیف کرد و افزود: مسئله بیمه سلامت در کشور، از جمله خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌آید که تاکنون در اطلاع‌رسانی‌ها این بیمه و خدمات آن به خوبی معرفی نشده‌اند.

وی با اشاره به بی‌بهره ‌بودن اکثریت مردم از خدمات بیمه‌ای پیش از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در گذشته مردم برای درمان بیماری‌های ساده با مشکلات فراوانی روبرو بودند و حتی برای علما و طلاب حوزه‌های علمیه تا سال‌های ابتدایی انقلاب، هیچ خدمات بیمه‌ای وجود نداشت. ارائه این خدمات به اقشار مختلف مردم از عشایر و روستاییان تا دهک‌های پایین، از دستاوردهای مهم کشور و نظام به شمار می‌آید که جای تقدیر دارد.

به دنبال گسترش پوشش خدمات درمانی هستیم

عباس فتحی، رئیس بیمه سلامت استان قم در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در جامعه المصطفی و آشنایی با خدمات علمی و بین‌المللی این مرکز دانشگاهی، توضیحاتی را پیرامون خدمات بیمه سلامت ارائه کرد.

وی اظهارکرد: بیمه سلامت از امسال به دنبال افزودن خدمات بیمه پیشگیری در سطوح مختلف از پیش از تولد تا بزرگسالی است و امیدواریم خدمات تحت پوشش این بیمه هر روز گسترش بیشتری یابد.

رئیس بیمه سلامت استان قم با اشاره به افزایش و گسترش خدمات بیمه‌ای در دولت سیزدهم، افزود: از مهم‌ترین این خدمات می‌توان به تشکیل صندوق بیمه بیماران صعب العلاج، گسترش خدمات در حوزه توانبخشی از جمله بیماران اوتیسم، اجرای پزشک خانواده در همه شهرها، افزایش خدمات به زوجین نابارور، الکترونیکی شدن خدمات بیمه سلامت، راه‌اندازی سامانه‌های شهروندی و ۱۶۶۶، به‌روز شدن پرداخت مطالبات و اجرای تعرفه‌های پرستاری اشاره کرد.

ارسال نظرات