۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۷۴۴۷۷
مدیر حوزه علمیه شاهرود:

باید در راهپیمایی 22 بهمن آتش فتنه ها خاموش شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شاهرود گفت: باید در راهپیمایی 22 بهمن ماه آتش فتنه ها خاموش و دشمنان را دلسرد و ناامید شوند.
حجت الاسلام اميني، مدير مدرسه علميه امام صادق (ع) شاهرود
حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه موقت و مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، با تاکید بر اینکه باید در راهپیمایی 22 بهمن ماه آتش فتنه ها خاموش و دشمنان دلسرد و ناامید شوند گفت: راهپیمایی 22 بهمن ادامه حضور پرشور مردم در نهم دی ماه است که انقلاب اسلامی را تثبیت و تضمین می کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به تاثیر حضور پرشور مردم در راهپیمایی22 بهمن در خنثی سازی توطئه های دشمنان، اظهار داشت: در تمام 22 بهمن های این 30 سال گذشته حضور مردم بسیار کارساز و گره گشا بوده و امیدواری دوستداران نظام و یاس دشمنان را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام امینی با اشاره به دستاوردهای سی و یک ساله انقلاب اسلامی افزود: بعد از گذشت 31 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، موفقیت های چشمگیری در بخش های مختلف علمی، فرهنگی، پزشکی، انررژی، اقتصادی و اجتماعی در کشور ایجاد شده است.

وی استقلال سیاسی را مهمترین هدیه انقلاب اسلامی به ملت ایران دانست و تصریح کرد: در گذشته بیگانگان در امور کشور ما دخالت می کردند و محمد رضا شاه خائن مدام در خصوص مسائل کشور از بیگانگان دستور می گرفت ولی بعد از پیروزی انقلاب اداره امور کشور به مردم سپرده شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شاهرود با اشاره به حوادث بعد از انتخابات رایست جمهوری گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد بصیرت در جوانان است و سخنرانان، خطبا و نهادهای فرهنگی وظیفه دارند با تجزیه و تحلیل مسائل جهانی و داخل کشور، جوانان را صاحب بصیرت کنند.

حجت الاسلام امینی، اظهار داشت: همه نهادهای فرهنگی اعم از جامعه روحانیت، سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسانه های جمعی، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و در سطح کوچکتر، خانواده ها، باید به جوانان و نوجوانان نسبت به فتنه های اخیر در کشور و توطئه های دشمنان آگاهی بدهند.

امام جمعه موقت شاهرود افزود: نخبگان جامعه نقش بسزایی درایجاد بصیرت و آگاهی جوانان و مردم نسبت به توطئه های دشمنان دارند و باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه نخبگان باید در تمامی بخش های جامعه تاثیر گذار باشند افزود: متاسفانه بعد از انتخابات برخی نخبگان سیاسی نمره خوبی نگرفته و با گفتار و رفتار خود سبب متشنج شدن فضای جامعه شدند.

وی تصریح کرد: نخبگان الگوی جامعه هستند و گفتار و رفتار آنها می تواند در جامعه تاثیر گذار باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود با تاکید بر اینکه دهه فجر باید در تمام طول سال استمرار داشته باشد افزود: در طول سال باید هر اداره و دستگاهی به تناسب وظایف محوله خود انقلاب اسلامی را به زبان هر گروه سنی معرفی کند.

حجت الاسلام امینی افزود: به عنوان مثال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید در طول سال سرودهای انقلابی را برای این قشر پخش کند و یا برنامه هایی مثل برگزاری کارگاه نقاشی با محوریت انقلاب اسلامی برای آنان ترتیب دهد.

وی اظهار داشت: معلمان، روحانیان و خطبا نیز می توانند در طول سال در مراسم های ملی – مذهبی مختلف، انقلاب اسلامی و وقایع قبل از پیروزی انقلاب را برای مردم بازگو و مقایسه کنند.

حجت الاسلام امینی گفت: بازگو کردن فضای کشور قبل از انقلاب و مقایسه با بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های مختلف از جمله استقلال کشور سبب ایجاد روحیه امید در جوانان می شود./960/ت302/ص



ارسال نظرات