۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۴۴۷۸
آیت الله مظاهری:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن واجب است / جناح‌های سیاسی در 22 بهمن اتحاد خود را به نمایش بگذارند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مظاهری گفت: همه گروه‌ها و جناحهای‌ سیاسی‌ باید به‌ صورت‌ یکپارچه‌ و واحد همراه‌ و همگام‌ با ملت ایران‌ همبستگی‌ و اتحاد کلمه ملت را به‌ رخ‌ جهانیان‌ کشانده‌ و روز 22 بهمن‌ امسال‌ را به‌ خار چشمی‌ برای‌ استکبار جهانی‌ و همه مخالفان‌ جمهوری‌ اسلامی‌ تبدیل‌ نماید.
حضرت آيت الله مظاهري
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت‌ آیت‌الله حسین‌ مظاهری،‌ صبح‌ امروز در پایان‌ درس‌ خارج‌ فقه‌ خود با گرامی داشت‌ دهه فجر، این‌ دهه‌ را سرآغاز پیروزی‌ نهضت‌ اسلامی‌ ملت‌ ایران‌ به‌ رهبری‌ حضرت‌ امام‌ خمینی‌(ره) و روز22 را روز میثاق‌ ملّی‌ برای‌ همه ملّت‌ ایران‌ با هر گرایش‌ و سلیقه‌ای‌، دانست‌ و اظهار داشت: 22 بهمن روز تجدید میثاق‌ ملی همه ملت عظیم‌ الشأن‌ ایران‌ است‌ و شرکت‌ در راهپیمایی‌ این‌ روز عظیم‌، بر همه مردم‌ و گروه‌های‌ مختلف‌ با هر مرام‌ و عقیده‌ای‌ که‌ باشند،  واجب‌ است‌.

وی با تأکید بر این‌ نکته‌ که‌ اهتمام‌ به‌ راهپیمایی‌ 22 بهمن‌ و برگزاری‌ هرچه‌ باشکوه‌تر آن‌، ربطی‌ به‌ حوادث‌ و مسائل‌ اخیر کشور ندارد و یک‌ خروش‌ و جوشش‌ ملی و همگانی‌ است‌، افزود: 22بهمن‌ و راهپیمایی‌ آن‌، همیشه‌، مربوط‌ به‌ اصل‌ نظام‌ مقّدس‌ جمهوری‌ اسلامی‌ و تجدید بیعت‌ با آرمان‌های‌ بزرگ‌ اسلام‌ و انقلاب‌ اسلامی‌ است‌ .

این استاد درس خارج حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد:‌ همه گروه‌ها و جناحهای‌ سیاسی‌ باید به‌ صورت‌ یکپارچه‌ و واحد همراه‌ و همگام‌ با ملت ایران‌ همبستگی‌ و اتحاد کلمه ملت را به‌ رخ‌ جهانیان‌ کشانده‌ و روز 22 بهمن‌ امسال‌ را به‌ خار چشمی‌ برای‌ استکبار جهانی‌ و همه مخالفان‌ جمهوری‌ اسلامی‌ تبدیل‌ نماید.

حضرت‌ آیت الله‌ مظاهری‌ با اشاره‌ به‌ توطئه‌ها و اقدامات‌ خصمانه دشمنان‌ و مخالفان‌ نظام‌ مقدس جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ برای‌ خدشه‌ در وحدّت‌ ملّی‌ و از جمله‌ دخالت‌ در راهپیمایی‌ 22 بهمن‌ و ایجاد بحران‌ و تنش‌ در حرکت‌ عظیم‌ مردم‌ ایران‌، ضرورت‌ جدّی‌ پرهیز از هرگونه‌ گفتار یا رفتار تنش‌ زا و تفرقه‌ افکن‌ را یاد آور شد‌ و اظهار داشت: وظیفه مهم‌ّ روحانیان‌ و همه نخبگان‌، در دهه فجر، تبیین‌ برکات‌ انقلاب‌ اسلامی‌ و تکیه‌ بر وحدت‌ ملّت‌ و توجه‌ دادن‌ مردم‌ به‌ اهمیّت‌ راهپیمایی‌ 22بهمن‌ به‌ نحو استدلالی‌ و روشن‌ است‌.

وی ادامه داد: ملت هوشیار و مردم‌ بزرگوار، همیشه‌ اثبات‌ کرده‌اند که‌ در همه صحنه‌ها به‌ ویژه‌ در میثاق‌ ملّی‌ بیست‌ و دوّم‌ بهمن‌، دشمنان‌ و مخالفان‌ را ناکام‌ خواهند ساخت‌.

حضرت‌ آیت الله مظاهری‌ در پایان‌ سخنان‌ خود با اشاره‌ به‌ همزمان شدن ایام‌ دهه فجر با دهه آخر ماه‌ صفر، بر ضرورت‌ تعظیم‌ هرچه‌ بیشتر شعائر الهی‌ و اقامه عزا و حفظ‌ حرمت‌ اربعین‌ حسینی‌ و رحلت‌ پیامبر و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) تاکید کرد./917/د102/ص

ارسال نظرات