۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۷۴۵۰۰۸
حجت الاسلام ممی زاده:

تا زمانی که رژیم صهیونیستی نابود نشود، بشریت روی آرامش را نخواهد دید

تا زمانی که رژیم صهیونیستی نابود نشود، بشریت روی آرامش را نخواهد دید
حجت الاسلام ممی زاده تاکید کرد: جهان اسلام و انسان های ظلم ستیز، امروز متحد شده و برای نابودی کامل استکبار جهانی، خصوصا صهیونیست های خبیث اقدام قاطع خواهند داشت.

حجت الاسلام رستم ممی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، گفت: ۱۳ آبان زاد روز انقلابی بزرگتر از انقلاب اول است که حضرت روح الله آن‌ را انقلاب دوم نامیده است.

وی افزود: در این روز به یکباره به حیات سیاسی مملو از خباثت آمریکا و عملکرد سازمان سیا در ایران خاتمه داده شد و مزدورانی که پس از پیروزی انقلاب دائماً به فتنه انگیزی و ماجراجویی علیه نهضت اسلامی ایران مشغول بودند، به گروگان گرفته شدند و سفارت آمریکا در تهران، تعطیل شد.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: امروز جریان‌های استکباری با نفوذ به پیکره جوامع، می کوشند این دیدگاه را مطرح سازند که تنها راه رشد و توسعه جوامع از مسیر اندیشه‌های لیبرالیستی غرب می‌گذرد و الگوی آمریکایی این نوع اندیشه و بینش را با شیوه‌ها و ابزارهای مختلف ترویج می‌کنند. عدم وابستگی به بیگانگان، رد سلطه پذیری، رابطه بر اساس احترام متقابل، آزادی سیاسی و اجتماعی در چارچوب احکام اسلام، برابری در اجرای قانون و تحقق عدالت و برچیدن بساط ظلم و فساد از اهداف انقلاب اسلامی است که بی شک، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور آن‌ است.

حجت الاسلام ممی زاده عنوان کرد: سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می توانند چپاول گران را به زباله دان تاریخ بسپارند و امروز باید ملت های آگاه و آزاداندیش با دیدن ظلم و جنایت های ددمنشانه آمریکا و اسرائیل، استکبار جهانی را خوب بشناسند، صهیونیست و استکبار جهانی، طبق آیه 82 سوره مائده، دشمن بشریت است و این قاعده مبنای قرآنی دارد.

وی ادامه داد: جهان اسلام و انسان های ظلم ستیز، امروز متحد شده و برای نابودی کامل استکبار جهانی، خصوصا صهیونیست های خبیث اقدام قاطع خواهند داشت چرا که تا این لکه ننگ از جهان پاک نشود، بشریت روی آرامش نخواهد دید.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی ضمن دعوت از مردم و همه‌ی اقشار جامعه برای حضور در راهپیمایی حماسی سیزدهم آبان و حمایت از مردم فلسطین و محور مقاومت تاکید کرده و گفت: ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به فرموده امام خامنه ای از آنجا که امروز کینه ها عمیق‌تر شده لذا مردم ما و مخصوصا قشر دانش آموز، دانشجو، طلبه، جوان و نوجوان، پرشورتر از همیشه جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند. امید است خداوند متعال پيروزى كامل لشكر اسلام و همه رزمندگان اسلام در تمام جبهه‏ هاى حق در برابر باطل را بر لشكر كفر و استكبار و استعمار هر چه زودتر فراهم نماید.

وحید نستوهی
ارسال نظرات