۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۷۴۵۲۱۷

شبکه ولایت دانشگاهی است که بینندگان جهانی آن، دین خود را از آن می گیرند

شبکه ولایت دانشگاهی است که بینندگان جهانی آن، دین خود را از آن می گیرند
نشست خبری رئیس موسسه جهانی ولایت برای معرفی و تشریح برنامه‌ها و دستاورد‌های این شبکه در عرصه بین الملل و ضرورت توسعه زبانی، با حضور اصحاب خبر و رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگارسرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست خبری رئیس موسسه جهانی ولایت برای معرفی و تشریح برنامه ها و دستاوردهای شبکه جهانی ولایت در عرصه بین الملل و ضرورت توسعه زبانی، امروز 15 آبان 1402 در ساختمان با حضور اصحاب خبر و رسانه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام علوی رئیس موسسه جهانی ولایت با اشاره به اینکه از حدود 13 سال قبل، تحت اشراف آیت الله مکارم شیرازی شبکه ولایت تاسیس شد، گفت: هدف از راه اندازی این شبکه، ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام از شهر مقدس قم به سراسر جهان است و شبکه ولایت به 5 زبان زنده دنیا در 48 کشور مخاطب فعال دارد و تریبونی برای نشر معارف دینی در نقاط مختلف دنیا شده است.

نشست خبری رئیس موسسه جهانی ولایت برگزار شد/م

حجت الاسلام علوی در ادامه عنوان کرد: شبکه ولایت ظرفیت حوزه علمیه و جامعه المصطفی را برای کادر، اجرا و کارشناسی به کار گرفته است و در حقیقت حوزه علمیه ای به ظرفیت 5 قاره بوجود آورده است؛ نور کلام اهل بیت علیهم السلام به گونه ای است که اگر بیان شود، مخاطبش تضمینی است و این شبکه به برکت اهل بیت علیهم السلام توانسته که مخاطبان زیادی را از اقصی نقاط جهان جذب کند.

در ادامه این نشست خبری آقای مسلمی مسئول روابط عمومی شبکه ولایت بیان داشت: شبکه ولایت از سال 1389 به زبان فارسی شروع به فعالیت کرد و سه سال بعد شبکه انگلیسی راه اندازی شد و طی هفته های اخیر شبکه آذری زبان افتتاح می شود؛ برنامه های این شبکه به صورت شبانه روزی از شبکه های ماهواره ای مختلف و پلتفرم های فضای مجازی قابل تماشا است.

نشست خبری رئیس موسسه جهانی ولایت برگزار شد/م

وی با تاکید براینکه شبکه ولایت، خط مقدم مبارزه با جریان تکفیری در بین مسلمان است، گفت: شبکه ولایت تحت اشراف گروه های علمی به شبهات دینی پاسخ می دهد و بینندگان می گویند که شبکه ولایت مانند دانشگاه معارف است و دین خود را از این شبکه می گیریم؛ تاکنون تعدادی ازبرنامه های این مجموعه تبدیل به کتاب شده و چند جلد از این کتاب ها نیز منتشر شده است.

ارسال نظرات