۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۴۶۵۲۱
مدیر حوزه علمیه فارس مطرح کرد؛

بسیج؛ تجلی توفیقات عظیم الهی و فرهنگی امید آفرین در عرصه های انقلاب اسلامی

بسیج؛ تجلی توفیقات عظیم الهی و فرهنگی امید آفرین در عرصه های انقلاب اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: بسیج، تجلی توفیقات عظیم الهی و فرهنگی امید آفرین در تمام عرصه های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس به مناسبت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین پیامی صادر نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
«تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است»
رهبر انقلاب اسلامی(مد ظله العالی)

پنجم آذرماه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین بوده و یادآور می شود آن نهالی که در بدو انقلاب شکوهمند اسلامی کاشته شد امروز به یک شجره طیبه سرتاسر خیر و برکت تبدیل گشته است.

بسیج، تجلی توفیقات عظیم الهی و فرهنگی امید آفرین در تمام عرصه های انقلاب اسلامی است و هرچه که زمان می گذرد ابعاد ارزشمند و ثمرات فراوان این بازوی پرتوان مردمی برای صحنه های ملی و اسلامی بیشتر از قبل روشن می گردد.

دشمنان ایران اسلامی و مستکبرین عالم از بدو تشکیل بسیج مستضعفین دانستند که ایدئولوژی حاکم بر بسیج مساوی با مبارزه با ناعدالتی و ظلم است در نتیجه به مقابله همه جانبه با این نهضت پرداختند ولی علارغم همه توطئه های دشمنان، تفکر بسیجی به الگویی برای همه آزادی های خوان جهان تبدیل شده و شاهد انعکاس آن در تشکیل گروه های مقاومت اسلامی هستیم.

بدینوسیله ضمن اعلام پیوند ناگسستنی روحانیت و شجره طیبه بسیج ،  پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را گرامی می داریم. 

عبدالرضا محمودی

مدیر حوزه علمیه فارس

ارسال نظرات