۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۴۶۸۵۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دنیا طلبی از آفت های بزرگ مهاجرین و انصار در صدر اسلام بود

دنیا طلبی از آفت های بزرگ مهاجرین و انصار در صدر اسلام بود
اصفهان –حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دنیا طلبی و رفاه طلبی از آفات بزرگ بسیجیان صدراسلام سبب شد تا امیرمومنان(ع) و حضرت زهرا(س) را تنها بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، گفت: یکی از آسیب‌های انصار و مهاجرین در صدر اسلام این است که به پیامبر ایمان آوردند و طی ۱۰ سال درمدینه در ۸۳ جنگ بسیجی وار در رکاب پیامبر جنگیدند، اما بعد از رحلت پیامبر از امیرمومنان (ع) تبعیت نکردند و او و حضرت زهرا (س) را تنها گذاشتند.

وی افزود: این افراد که در رکاب پیامبراکرم (ص) جنگیدند و شهید دادند، اما بعد از پیامبر، چون امیرمومنان و حضرت فاطمه زهرا (س) را یاری نکردند به تعبیر امام صادق (ع) همه مرتد هستند و این آفات بزرگ بسیجیان در صدر اسلام بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه اخلاد به معنی ملازم دائمی به دنیا و دنیا طلبی و رفاه طلبی است، اظهار داشت: دنیا طلبی و رفاه طلبی آفات بزرگ بسیجیان صدراسلام سبب شد تا امیرمومنان (ع) و حضرت زهرا (س) را تنها بگذارند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات