۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۴۸۱۸۶
امام جمعه موقت خرم آباد:

آمریکا متهم اول جنایت‌ها در دنیا است

آمریکا متهم اول جنایت‌ها در دنیا است
حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه آمریکا متهم اول جنایت‌ها است، گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای، ترور سردار سلیمانی و دادن سلاح و مهمات به صدام بخشی از جنایت‌های آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، به اتفاقات اخیر در فلسطین و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه غزه اشاره کرد و گفت: شورای امنیت قطعنامه‌ای برای پایان آتش بس در غزه داد، اما آمریکا آن را وتو کرد که این وتو ظالمانه‌ترین ابزاری است که در دست چند کشور برای منافع خودشان است.

امام جمعه موقت خرم آباد آمریکا را عامل جنایت و نسل کشی و ضد حقوق بشر دانست و افزود: ترور دانشمندان هسته‌ای، ترور سردار سلیمانی و دادن سلاح و مهمات به صدام بخشی از جنایت‌های این رژیم منحوس است.

وی با قدردانی از مردم شجاع و نترس یمن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد: با وجود اینکه یمن کشوری جنگ زده و درگیر مشکلات داخلی خود است، اما مردم این سرزمین با شجاعت توانستند جلوی کشتی‌های اسرائیلی را بگیرند و این یک درس بزرگ برای رژیم اسرائیل و همدستانش است.

حجت الاسلام شمسی فر حمایت حزب الله لبنان و محور مقاومت در عراق از مردم مظلوم فلسطین را تحسین برانگیز دانست و گفت: همان طور که پیروزی نصیب مردم یمن و سوریه شده است، روزی هم این پیروزی نصیب مردم مظلوم و مقاوم فلسطین خواهد شد و این ننگ بزرگ بر پیشانی آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش خواهد ماند.

وی در ادامه پنجم دی ماه سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان حضرت امام (ره) را گرامی و سالروز وفات حضرت ام البنین (س) تسلیت گفت.

امام جمعه موقت خرم آباد بیان کرد: این مناسبت، روز تکریم مادران و همسران شهدا است، مادران و همسران شهدا همانند این بانوی بزرگ، با ایمان و امام شناسی، فرزندان خود را در مسیر دین تربیت و برای اسلام فداکاری کردند.

حجت الاسلام شمسی فر سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی در هفتم دی ماه را گرامی داشت و عنوان کرد: بیسوادی از مشکلات هر جامعه بیسوادی است و تلاش خدمتگزاران به نظام برای پیشرفت مهم است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات