۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۴۸۹۵۳
فرمانده سپاه عاشورا:

شهادت حاج قاسم و جنایات صهیونیسم، وجدان های خفته را بیدار کرد

شهادت حاج قاسم و جنایات صهیونیسم، وجدان های خفته را بیدار کرد
فرمانده سپاه عاشورا گفت: زمانی که وحشی ترین فرد روی کره زمین ترامپ ملعون دستور ترور حاج قاسم سلیمانی را داد شما شاهد خیزش وجدان های خفته دنیا شدید که بیدار شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا استان صبح امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تالار اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز اظهار داشت: وقتی عمیقأ به افتخارات این انقلاب و اقداماتی که مایه سربلندی اسلام می باشد، فکر می کنیم باید انسان شب روز شکر گزار خداوند باشد، نمی توانیم شکر این نعمت های بزرگ را بجا آوریم.

وی افزود: خدا را باید شاکر باشیم ما را در زمانی قید حیات داد که باعث افتخار آفرینی اسلام شدیم و همچنین مایه تشخیص حق از باطل و شناساندن ماهیت پلید استکبار جهانی و سر کردگی آمریکا و صهیونیست جهانی که این انقلاب باعث مایه بیداری وجدان های خفته تمامی انسان های دنیا شد.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند ما در جنگ، انقلاب خودمان را صادر کردیم و نتیجه این صدور انقلاب را در چهار سال اخیر در دو صحنه اخیر بزرگ شاهد شدیم، زمانی که وحشی ترین فرد روی کره زمین ترامپ ملعون دستور ترور حاج قاسم سلیمانی را داد شما شاهد خیزش وجدان های خفته دنیا شدید که بیدار شدند و موقعیت پلید این استکبار جهانی برای همه جهانیان اثبات شد و تمامی دنیا علیه این وحشی گری ها قیام کردند و این حادثه را محکوم کردند.

وی ادامه داد: دومین اتفاقی که ما به صورت عینی و ملموس صدور انقلاب را شاهدیم خیزش تمامی مردم دنیا علیه اقدامات رژیم صهیونسیتی و دفاع از مردم فلسطین می باشد.

سردار عباسقلی زاده گفت: ما الان جملاتی که از زبان کودکان معصوم می شویم این هست که می گویند خداوند ما را امتحان می کند و دشمن می خواهد ما را ذلیل کند و ما مرگ با عزت را انتخاب می کنیم، انسان به یاد شعار امام حسین(ع) می افتدف همان جملات زیبایی که «هیهات منا الذله« بود و این اقدامات شجاعانه را مدیون ملت و امت اسلامی هستیم.

وحید نستوهی
ارسال نظرات