۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲
کد خبر: ۷۴۸۹۶۸
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

صهیونیسم پیروی از راه حاج قاسم را هم بر نمی‌تابد

صهیونیسم پیروی از راه حاج قاسم را هم بر نمی‌تابد
حجت‌الاسلام جلالی به سفر دوستداران حاج قاسم از هشتاد کشور جهان به کرمان اشاره کرد و گفت: دشمنان توجه مردم جهان به حاج قاسم و حضور در کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام را نیز بر نمی‌تابند.

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به عملیات تروریستی کرمان در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت عده‌ای از مردان، زنان و کودکان زائر مزار این شهید بزرگ جهان اسلام، این جنایت را محکوم کرد و گفت: گفت: پیروی از راه شهید سردار سلیمانی نیز برای دشمن وحشت آور و برای اسرائیلی‌ها نگران کننده است؛ آن‌ها حتی از نام حاج قاسم نیز می‌ترسند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی حتی پس از شهادت، مقاومت را فرماندهی می‌کند و منشأ اثر است؛ این‌ها می‌خواهند نام و یاد حاج قاسم به فراموشی سپرده شود؛ این‌ها نمی‌توانند سفر زائران حاج قاسم از هشتاد کشور جهان به کرمان را برتابند و ببینند که کرمان به پایتخت مقاومت جهان اسلام تبدیل شده است.

وی با مقایسه به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان در غزه و کرمان گفت: چنین حرکات مذبوحانه‌ای تنها کار صهیونیسم جهانی و اسرائیل جنایتکار است؛ این‌ها گوشه‌ای از جنایت‌های خود در غزه را در کرمان انجام دادند تا بتوانند ضربه‌ای به فرمانده مقاومت زده باشند و زبونی خود در غزه را در کرمان جبران کنند.

حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: صهیونیسم جهانی باید بداند که این کارها و اهداف کور هرگز موجودیت اسرائیل را تضمین نمی‌کند؛ اسرائیل رفتنی است، با این انفجارها و ترورها، مانند ترور سید رضی و شهید آرویی و امروز در مسیر زائران سردار سلیمانی، نمی‌توانند از موجودیت اسرائیل محافظت کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پایان بار دیگر حادثه غمبار کرمان را به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت تسلیت گفت و تصریح کرد: چنین اعمال تروریستی نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند.

ارسال نظرات