۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۷۵۰۱۹۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

داشتن اراده قوی مهم تر از امکانات نظامی است

داشتن اراده قوی مهم تر از امکانات نظامی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی داشتن اراده قوی را مهمتر از امکانات نظامی دانست و گفت: اراده قوی نشانه ایمان قوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی دوشنبه شب در دیدار با جانباز دفاع مقدس علی محسنی، والده شهید سرلشکر خلبان مهدی خراسانی زاده و همسر شهید حسین رلقی گفت: ایمان و باور به خدا انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانید و به پیش برد.

وی داشتن اراده قوی را مهمتر از امکانات نظامی دانست و با بیان اینکه اراده قوی نشانه ایمان قوی است، افزود: این را هم یقین داریم که اگر اراده قوی بدون یار و حمایت باشد حتی اگر امیرمومنان (ع) باشد ان اراده نافذ نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیدار با ایثارگران و خانواده شهدا را سبب تقویت ایمان دانست و اظهار داشت: این انقلاب با تأیید الهی پیروز شد و با همین تأیید و کمک‌های امام زمان (ع) در حال حرکت و پیشرفت است و تا زمانی که دین خدا را یاری کنیم یاری خدا هم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ایمان و باور به خدا انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانید و به پیش برد گفت: امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب به این باور رسیده اند و امام تنها قیام کرد، آیت الله بهجت به امام راحل می‌فرماید اگر چهل نفر یار داری قیام کن، امام خمینی می فرماید، چهار نفرهم ندارم، اما وظیفه من قیام است که این نشانه اوج اعتماد امام خمینی (ره) به خداوند است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات