۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۷۵۰۲۶۰
در جلسه شورای نهادهای حوزوی فارس مطرح شد؛

از تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات تا لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب

از تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات تا لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب
جلسه شورای نهادهای حوزوی استان فارس با موضوع انتخابات سال جاری و بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی مدیریت حوزه علمیه فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، جلسه شورای نهادهای حوزوی استان فارس با موضوع انتخابات سال جاری و بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی مدیریت حوزه علمیه فارس برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس در این نشست با اشاره با تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات زیربنای جامعه است و موجب رشد و بالندگی کشور خواهد شد و لازم است نسبت به مشارکت حداکثری در انتخابات برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

وی به دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلابی از مصادیق جهاد تبیینی است که مقام معظم رهبری آن را به عنوان یک جهاد فوری و عینی مطرح کردند و در این دهه ابعاد انقلاب شکوهمند اسلامی تبیین کرد. 

سرهنگ پاسدار کشکولی نژاد معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس که به عنوان مهمان در این نشست حضور داشت ضمن اشاره به اهمیت انتخابات سال جاری گفت:با همکاری سپاه فجر فارس و حوزه علمیه فارس اعزام هادیان سیاسی کشوری به مدارس علمیه شیراز و شهرستان های فارس برای برگزاری نشست های بصیرتی انتخابات را خواهیم داشت.

در ادامه حجت الاسلام بهرامی نسب رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس با اشاره به لزوم تولید محتوای روشنگرانه در خصوص انتخابات گفت: تولید و ارسال محتوای بصیرتی در خصوص ابعاد انتخابات از طریق بسیج طلاب و روحانیون و همکاری دفتر امور سیاسی و اجتماعی و معاونت تبلیغ حوزه علمیه انجام می گردد.

ارسال نظرات