۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۷۵۰۴۸۵
حجت الاسلام اکبرپور تشریح کرد؛

گزارشی از روند فعالیت های بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه

گزارشی از روند فعالیت های بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه
حجت الاسلام اکبرپور با اشاره به برگزاری اختتامیه همایش بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه در ۱۲ بهمن، از ارسال۱۳۸۶ اثر به دبیرخانه بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس اکبرپور مدیر اجرایی بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه در نشست خبری کتاب سال حوزه و جشنواره مقالات علمی حوزه که صبح امروز در سالن جلسات انجمن های علمی حوزه برگزار شد، از برگزاری اختتامیه همایش بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه در روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه 1402 ساعت ۹ در سالن همایش مدرسه علمیه دارالشفاء خبر داد و اظهار داشت: این مراسم با سخنرانی آیات جعفر سبحانی و علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه برگزار می شود.

وی افزود: در همایش امسال از مقام فاخر مرحوم آیت الله محمد فاضل لنکرانی از مراجع فقید تقلید و از سه ناشر تجلیل به عمل می آید.

 مدیر اجرایی بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه بیان داشت: بازه زمانی ارسال آثار از اسفند ۱۴۰۱ تا اول تیرماه 1402 بود که این مهلت تا پایان مرداد ماه تمدید شد.

حجت الاسلام اکبرپور افزود: از مجموع آثار وارد شده به دبیرخانه همایش، تعداد 1031 کتاب ثبت شده و تعداد ۳۵۵ پایان نامه نیز در زمره آثار ارسالی به دبیرخانه بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه قرار گرفته است.

حجت الاسلام اکبرپور ابراز کرد: از میان کل آثار ارسال شده، تعداد آثار برادران یک هزار و ۱۴۸ اثر و تعداد آثار خواهران ۲۳۸ اثر بوده است و در بین کل آثار ارسال شده یک هزار و ۲۸۴ اثر از طلاب ایرانی و ۱۰۳ اثر از طلاب خارجی است.

مدیر اجرایی بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه افزود: یک هزار و ۲۴۹ اثر به مرحله اول داوری(اجمالی) راه یافت و در نهایت تعداد آثار راه یافته به مرحله دوم داوری(ارزیابی تفصیلی) ۲۵۶ اثر بود.

حجت الاسلام اکبرپور بیان داشت: چهار اثر به عنوان اثر برگزیده، ۲۱ اثر به عنوان آثار شایسته تقدیر و ۳۲ اثر به عنوان آثار شایسته تحسین در اختتامیه معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات