۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۱
کد خبر: ۷۵۰۸۶۵
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

حضور در پای صندوق های رای اقتدار ایران را تضمین می کند

حضور در پای صندوق های رای اقتدار ایران را تضمین می کند
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با بیان اینکه دشمن وابستگی ما به آمریکا و غرب را می خواهد، گفت: حضور پای صندوق های رای بر اقتدار ایران اسلامی می افزاید، جوانان دستاورهای انقلاب اسلامی را برای هم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پنجشنبه شب در حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به آیه «وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللهِ» گفت: خداوند روزهای خاصی را به برخی از بندگانش عطا می کند، 12 بهمن 1357 یکی از آن روزهایی است که نعمت بزرگی یعنی بازگشت امام به میهن را به ملت ایران عطا کرده است.

وی افزود: یکی از ویژگی های امام راحل شناخت امام از خود و نفس شان بود، براستی امام بنده خدا بود و به خوبی برنفس شان مسلط بودند، ورود چنین شخصیتی بعد از 15 سال به میهن هدیه الهی به ملت ایران بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسی که هیچ گاه منیت نداشت در بهشت زهرا فریاد برآورد من در دهان این دولت میزنم، امام موقعیت شناس و زمان شناس بود و می دانست کجا باید فریاد برآورد.

وی با بیان اینکه با آمدن امام برکت به کشور آمد، ابراز کرد: ده روز از آمدن امام عزیز می گذشت که شاه پهلوی پا به فرار گذاشت و این انقلاب به پیروزی رسید و به فضل الهی جمهوری اسلامی مستقر شد.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با اشاره به سنت های الهی اظهار داشت: قرآن در تعریف یکی از سنت های الهی می فرماید شاکر خدا باشید تا شما را زیاد کند، جوانان آن عصر واقعاً شاکر خداوند بودند و روز به روز این انقلاب پیشرفت کرد، جوانان امروز به داشته ها امروز و نداشته های دیروز نگاهی بیندازند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای امروز به برکت انقلاب اسلامی است، ادامه داد: دیروز اکثریت مردم بیسواد بودند و ما از پزشکان هندی و پاکستانی استفاده می کردیم امام به برکت انقلاب ریشه بیسوادی در این مملکت خشکیده شده و پزشکان ایرانی در جامعه خود خدمت رسانی می کنند، امروز یک کشور مقتدر و مستقل در منطقه و دنیا هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر اقتصادمان بیمار شده به دلیل وابستگی به دلار می باشد که ان شاء الله از آن جدا خواهیم شد، پای صندوق های رای اگر برویم به عدم وابستگی کشور کمک کرده ایم، دشمن وابستگی و ذلت ما را می خواهد و به همین خاطر ملت را از حضور در پای صندوق های رای منع و نهی می کند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما طلوعی بود برای اینکه خورشید ظهور کند، خاطرنشان کرد: باید به دشمن نشان داد که بهتر از قبل پای انقلاب ایستاده و شاکر نعمت انقلاب اسلامی هستیم.

ارسال نظرات